Hi, heb sinds kort een probleem met Safari (versie 3.2.1.); het wil niet meer opstarten en loopt meteen vast. Geeft meteen een foutrapport wat ik kan doorsturen naar Apple maar ik kom er niet in. Na surfen door deze Community diverse pogingen gedaan om dit te doorbreken onder andere door veilig op te starten (Shift ingedrukt) en ook door de p.list uit Safari te verwijderen. Jammergenoeg geen resultaat. Heb ook via Time Machine een oudere versie (van voor de update op 9-dec) teruggehaalt, maar ook dit leverd geen resultaten op. Heb nog niet eerder zo'n probleem gehad, tot nu toe gaat alles probleemloos, iemand suggesties ?....
Even aanvullend; heb nog niet de update 10.5.6 geinstalleerd waarover ik net lees .....
Haal dan alles van Safari (ook je voorkeuren e.d.) van je hd, zodat er niets meer op staat wat van Safari is en doe dan de update naar 10.5.6; met een beetje mazzel doet hij het dan weer. Wel eerst een back up maken dus...
Ik heb sinds gisteren hetzelfde raadselachtige probleem... Nu maar Firefox geinstalleerd. Heb wel safari verwijderd en weer opnieuw (van een andere Mac) in programma's geplaatst. Ik had de update al gedaan. Hiena nog wel Safari gebruikt, even en daarna precies het zelfde verhaal als de TS.