safari probleem

ik heb een tijdje geleden 10.2.4 van het net gehaald... en nu doet safari het niet meer naar behoren, iedere keer als ik een toetsen combinatie gebruik, of zelfs zonder dat ik iets doet dan stopt men browser en kan ik helemaal opnieuw beginnen? kan dit aan de update liggen die ik niet had moeten instaleren, voor dat ik 10.2.4 er op zette was safari ook niet zo stabiel, maar nu is het gewoon irritant! wat zou het probleem kunnen zijn??

10.2.4 :? :shock:

Wat bedoel je hiermee?

Voor safari: gooi je voorkeuren eens weg.

het zou kunnen dat het een soort bèta-versie van 10.2.4 is en dat ie het daarom niet meer goed doet.

Ik zou gewoon wachten op de echte versie van 10.2.4. Of heb je hem via software-update binnen gehaald, nee toch?

Dat is een 'pre-release' build, zeker weten. Wie weet, hoort daar een andere build van Safari bij dan die de huidige vrijgegeven???

Tja, je kunt ook wachten tot ze bij Apple vinden dat het gereed is voor release als je stabiliteit belangrijk vind. :wink:

het was idd een prerelease.. en ik was weer eens te nieuwsgierig... zal wel gewoon wachten tot de update echt uitkomt!!! zal ondertussen gewoon eens porberen prefs weg te gooien!