safari... problemen en ellende.

Het leek zo geweldig een goede browser van apple die snel was. Maar helaas. Het is bij mij nu de traagste browser die ik heb. Wat is er dan fout: bij het opvragen van een pagina duurt het soms minuten voordat de pagina opgevraagd wordt. Met chimera heb ik geen problemen met dezelfde pagina's. Ik heb een aantal keren al wel een bug report verstuurd. Maar ik zit er aan te denken om safari naar /dev/null te sturen. Wie heeft hetzelfde probleem, of hoe kan dit opgelost worden? Ik hoop dat het niet in safari zelf zit, alhoewel het hier wel op lijkt.

Hulp gevraagd…

Hey wat raar... het is echt een goede browser voor de mac! :lol: Op wat voor een Amc draai je het?

Ik draai het op een G3 B&W en op een Powerbook G4 667 en moet zeggen dat het echt super draait alleen het bekende java probleem blijft bestaan waardoor bepaalde banken niet werken helaas verder is het erg goed. :roll:

hmmm, inderdaad vreemd want bij mij draait Safari via Mxstream als een gek. Wat is de configuratie van je systeem? (met 10.2.2 werkte ie bij mij ook niet lekker) Kijk eens in de console of je iets geks ziet.... bijvoorbeeld een DNS die niet goed reageert. Zo niet, dan gok ik dat je een probleem hebt in je systeem, heb je Disk Utility nog recent gedraaid? Of een probleem met de RAM, daar heb ik een tijdje mee gezeten: programma's die vreemd draaien, copy/paste werkt niet goed etc.

Bij mij wil Safari nog wel eens de internetverbinding kwijtraken. Ik kan gewoon blijven pingen, telnetten, ftp-en en wat niet meer, alleen Safari wil niks meer, allemaal time-outs of no-connections. Als ik Safari quit en opnieuw opstart doet ie het weer wel. Soms komt het niet voor, maar als het wel voorkomt is het meestal pas na een uur redelijk intensief gebruik.

Tja.. Het is en blijft een BETA.... ondanks dat blijven toch mensen Safari gebruiken als volwaardige browser. Kun je nagaan! :wink:

Oh ja das juist ik was vergeten dat het een beta was. Ik gebruik sinds 7 januari niks anders meer dan Safari.

eigenlijk moet ik toegeven dat ik geen problemen met safari heb, het werkt als een razende...toch nog toe de snelste browser die ik heb gehad.... oke, sommige sites pakt tie niet maar dat zijn er maar heel weinig... en daar wordt vast op dit moment hard aan gewerkt...

kabel chello g3 500/600 alles werkt en de browser is echt retesnel…ga zo door apple…