Safari probs

Grote problemen met de nieuwe safari hier. Geupdated via Software update, maar Safari crasht steeds, bij het openen van een nieuw venster al.

Aargh.

Nou, voorkeuren wegwerpen, desnoods even opnieuw loaden, dit kan zo niet langer

ligt het aan mij of hebben wel erg veel mensen problemen met de nieuwste updates van Apple? (safari, OS X 10.2.5)

Dennis

de problemen met safari zijn deels te wijten aan het installeren van unreleasd beta's. Toen ik de nieuwe safari downloade had ik onmiddelijk de problemen van die beta's voor en dacht wat een slechte beta, tot ik de voorkeuren wegzwierde en een nieuwe safari instaleerde. Toen liep ie als een trein. ipv van op Apple te zeiken kunnen we best altijd eens kijken wat we zelf fout doen.

Wat 10.2.5 betreft heb ik nog steeds geen problemen ondervonden sinds de installatie, maar mijn macs zijn nog maar een maand oud en heb ik dus nog niet veel kunnen verkeerd doen :smiley:

Met 10.2.5 heb ik totaal geen problemen. Maar met safari 0.73 daarentegen wel. Het werkt wel maar bij bepaalde sites niet goed. Zo probeerde ik bij http://bol.com naar een artiest te zoeken en waar ik ook op ZOEK klikte er gebeurde helemaal niets. Bij camino en IE 5.2 werkte het wel. Niet echt een onoverkomenlijk probleem dus maar toch wel vervelend. Ik vind trouwens Camino geweldig. Snel en ziet er ook goed uit. De brushed metal look van Safari is wennen maar ik vind het nog steeds niet mooi. Bij iTunes en zo overigens wel. Maar dat is off topic eigenlijk.

met 10.2..5 geen problemen, met Safari ook niet, afgezien van enkele crashes.

Met deze tool kun je die o zo lelijke brushed metal verwijderen van Safari en ook weer terugzetten

http://www.macupdate.com/info.php/id/10558

En ook nog steeds geen probs met 10.2.5 en Safari

Werkt prima. Zeer tevreden!

Geen problemen hier.. Zowel niet voor Safari 2 als voor 10.2.5.

En inderdaad, i.p.v. te zeiken op Apple… Safari is nog steeds een BETA versie, jongens!!

Het is toch een beetje logisch dat daat nog een paar foutje inzitten… Je kan altijd de report button gebruiken…

Koen76

zo koen heeft gesproken - de waarheid is hard maar waar :D

problemen met beide. De problemen met Safari is niet erg, is idd een beta.

Wel al 2x vastgelopen computer gehad sinds 10.2.5 Dit vind ik veel erger.

Heb v71 maar geinstalleerd, deze werkt wel. Jammer dag v73 het niet doet. Naja wacht wel op de volgende beta.

[quote:62af5704d4="Gerrit"]Heb v71 maar geinstalleerd, deze werkt wel. Jammer dag v73 het niet doet. Naja wacht wel op de volgende beta.[/quote:62af5704d4]

Hmz das raar, probeerde het nog 1 keer, nu werkt ie wel gewoon :sealed:

beetje vreemd, maar wel lekker

[quote:11197defea="PeterK"] Zo probeerde ik bij http://bol.com naar een artiest te zoeken en waar ik ook op ZOEK klikte er gebeurde helemaal niets. [/quote:11197defea] Vreemd, even uitgeprobeeerd en bij mij zoekt en vindt hij razendsnel wat ik heb opgegeven.

Eigenlijk safari maar één keer ge-update.. Net even gekeken: v60.. Tijd om te updaten? Ben ook nog niet over gestapt op 10.2.5. 10.2.4 is super stabiel.. Twijfel dus nog een beetje..

Ik heb dus hetzelfde: Safari crasht steeds als ik hem opstart sinds de update. Maar hoe gooi je je preferences weg? (waar vind ik die?).

Updaten doet mijn mac trouwens automatisch. Hoe ik niet zo na te denken. Nu wel ff lastig dus.

doeg!

Corine

Je gaat naar je thuismap en zoekt in de Bibliotheek (Library als je in het Engels werkt) naar de map Preferences. Daaruit verwijder je com.apple.Safari.plist. Bij de volgende start van Safari wordt het bestand weer aangemaakt. Als de problemen dan weg zijn, ben je weer gelukkig. Anders moet je verder zoeken naar de oorzaak. Heb je bijvoorbeeld SafariGoesDutch geïnstalleerd?

SafariGoesDutch? Jemig, ken ik helemaal niet. Wat heb je daar aan?/wat doet het voor je? Ik ga er eens naar zoeken.

Heb inmiddels mn oude OS opnieuw geïnstalleer en Safari opnieuw gedownload en ook geïnstalleerd. Klote, want het is nooit meer helemaal zoals het was. Iemand raadde me trouwens aan om Diskwarrior te gebruiken als je veel updates doet.

grz,

Co

Safari Toon in 'Finder' dan control klik Toon Info > Talen selecteer Dutch (indien je een Nederlandse versie hebt geïnstalleerd) en Verwijder.