Safari reageert niet op pijltjes/backspace

Ik heb sinds enkele dagen (weet niet precies sinds hoelang) dat Safari niet reageert op backspace (om een pagina terug te gaan) of de pijltjes toetsen (om te scrollen).

Iemand hier meer last van?

Of iemand een oplossing?

PS. In bijvoorbeeld Firefox werkt alles prima…

Ben ik uniek in dit probleem?

nee je bent niet de enige, heb er sinds een paar dagen ook last van. werk met 10.4.6 en safari 2.03. soms werkt shift+[command] +[ en ] inplaats van de pijltjes om tussen de tabbladen te kiezen en later werken de pijltjes weer wel. wat ik wel weet is dat als een pagina frames bevat je in de pagina moet klikken om je toetsenbord te kunnen gebruiken voor de navigatie.

[quote:8732fe619b="hansenonline"]wat ik wel weet is dat als een pagina frames bevat je in de pagina moet klikken om je toetsenbord te kunnen gebruiken voor de navigatie.[/quote:8732fe619b]

Dat weet ik ook; maar het helpt niet…

Niemand een oplossing, dus?

Helpt het als je de laatste ComboUpdater er nog een keer overheen haalt?

Nee, helaas. Al gedaan...

En heb je het ook in een andere Gebruikers-account?

Nee

Dan zit dus in jouw account, nu alleen nog uitvinden waar precies... :?

[quote:2498238c43="hansenonline"]nee je bent niet de enige, heb er sinds een paar dagen ook last van. werk met 10.4.6 en safari 2.03. soms werkt shift+[command] +[ en ] inplaats van de pijltjes om tussen de tabbladen te kiezen en later werken de pijltjes weer wel. wat ik wel weet is dat als een pagina frames bevat je in de pagina moet klikken om je toetsenbord te kunnen gebruiken voor de navigatie.[/quote:2498238c43] Een beetje laat maar ik heb denk ik gevonden hoe 't komt dat de pijltjes niet werken soms. De pijltjes werken alleen als je aan het surfen bent. D.w.z. als je focus op een leeg tabblad of op de door jouw ingestelde startpagina staat, werken alleen de [ ].

Nee, het was een stukje software dat ik gebruikte om in het zoekveld meerdere zoekmachines te laten verschijnen. (Niet Inquisitor, maar een andere; weet de naam niet meer)

Ik reageerde dan ook op het probleem met het tabswitchen :P niet op jouw probleem. Goed om te horen dat jouw probleem ook is opgelost ;)