Safari Refresh

Weet iemand hoe ik met Safari een klein stuk van een site kan herladen? Ik kan wel op de refresh knop (Apple-R) drukken, maar dan moet de hele site weer laden als bijv. 1 plaatje het niet doet.

Bedankt, Dennis

[quote:0e41b995e2="dennis"]Weet iemand hoe ik met Safari een klein stuk van een site kan herladen? Ik kan wel op de refresh knop (Apple-R) drukken, maar dan moet de hele site weer laden als bijv. 1 plaatje het niet doet.[/quote:0e41b995e2]

De “Reload image” feature mis ik inderdaad ook. Deze zit helaas (nog) niet in Safari.

Zo'n feature (en nog veel meer handigheden :wink: ) zit wel in iCab ([url]www.icab.de[/url]). Wat zal er met dit sympathieke Mac-browsertje gebeuren nu Safari er is? :cry:

Geen idee, maar wat dachten we van omniweb? Die is gebaseerd op Safari, dus ik neem aan dat ze er wel het één en ander aan verbeterd hebben...

Bedankt Adriaan, nu hoef ik tenminste niet te zoeken! Misschien zit het er wel in bij de versie die met Panther wordt geleverd?

Dennis

Het reloaden van een enkel frame is ook iets wat ik erg mis in Safari, zeker omdat veel sites vanzelf weer op de start-pagina terecht komen wanneer je de hele site reload.