Safari RSS probleem

Sinds gisteren werkt bij de RSS functie in Safari niet meer. Heb het gemerkt bij de Volkskrant. Heb niets aan mijn instellingen veranderd, dus hij zou het gewoon moeten doen. Weet iemand een oplossing? Kan natuurlijk ook aan de site van de Volkskrant liggen.

Wat bedoel je met "werkt niet meer"? dat hij niet automatisch aangeeft hoeveel nieuwe artikelen er zijn? In dat geval is het niet zo vreemd; dat heb ik ook wel vaker. Klik gewoon op de link naar de feed (staat hier in mijn bookmarkbalk) en dan verschijnen in het RSS-overzicht vanzelf de nieuwe artikelen. Soms duurt het even voordat Safari nieuwe artikelen "oppikt". (heb hetzelfde probleem bij andere feeds)

Ja, dat bedoel ik, heb gedaan wat je net zei en hij geeft nu aan dat hij geen contact kan maken met de website van de Volkskrant. Ligt het toch bij die site.

Nou, erg vreemd allemaal, nu werkt het opeens weer wel... slotje hier maar op.

[url]feed://volkskrant.nl/rss/laatstenieuws.rss[/url]

is de link… en ik heb nog even gekeken naar de voorkeuren in Safari, maar daar lijkt me het probleem niet te kunnen zitten. Hier werkt alles. Hmmm… vreemd. Iemand anders suggesties?

oke dan...dus waarschijnlijk gewoon een tijdelijk server-probleem bij de Volkskrant...:-)

Ja, laten we daar maar vanuit gaan... Ieder geval bedankt.