Safari RSS werkt incorrect in sommige gevallen?

Ik heb in Safari in mijn bladwijzerbalk een aantal menu's (of mappen) met bookmarks. Die heb ik geimporteerd van mijn vorige installatie

Ik heb twee menu’s met een getal erachter, dat aangeeft hoeveel nieuwe RSS artikelen er voor deze sites beschikbaar zijn.

Maar ik heb ook een speciaal IT menu met allemaal IT bookmarks, waarvan ik ook graag alle RSS artikelen in 1x wil bekijken. Probleem alleen is dat RSS voor dit menu nog niet aanstaat.

Hoe krijg ik dit voor mekaar?

chris

Dat is heel simpel, open een RSS feed, sleep de URL in de map van je bladwijzerbalk en automatisch geeft hij aan hoeveel nieuwe artikelen er gevonden zijn.

Onderaan staat de link ‘Bekijk alle RSS-artikelen’ en alle artikelen uit de map van je bladwijzerbalk worden getoond.

Je hoeft dus RSS niet speciaal te activeren.

[quote:04014af2c3="@GHB"]Dat is heel simpel, open een RSS feed, sleep de URL in de map van je bladwijzerbalk en automatisch geeft hij aan hoeveel nieuwe artikelen er gevonden zijn.

Onderaan staat de link ‘Bekijk alle RSS-artikelen’ en alle artikelen uit de map van je bladwijzerbalk worden getoond.

Je hoeft dus RSS niet speciaal te activeren.[/quote:04014af2c3]

maar dan krijg ik dus van elke site die RSS ondersteund een dubbele bookmark?

Wel als je en de site en de RSS feed in je bookmarks plaatst. Ik weet geen andere oplossing. Maar in principe heb je dan toch ook genoeg aan de RSS feeds?

dat is zo, ik kan mijn bookmarks vervangen door de rss feeds, als je de site wil zien dan kun je op de knop klikken uiteraard!

chris

Beste mensen,

heb wel problemen met RSS

ik heb een RSS mapje met RSS links erin naar websites met nieuws over Apple
afijn, ik wil altijd het recente nieuws van vandaag zien.
in al mijn RSS mapjes werkt dit perfect, behalve in deze map.
of ik nu op nieuw/vandaag of wat dan ook klik, ik krijg niet het nieuws van vandaag te zien.
maar altijd bovenaan van een paar dagen terug, vreemd toch?
in plaats van bovenaan staat het helemaal onderaan, maar soms ook door elkaar :?
overal werkt het dus prima maar niet in deze map

vreemd? bugje in tiger?