Safari RSS

Ik wil eigenlijk voorkomen dat in mijn bladwijzerbalk de safari RSS feeds een beetje uit de hand gaan lopen. Ik heb namelijk geen zin om ieder nieuw artikel te gaan lezen. Bovendien geeft ie al gelezen / al bekeken artikelen gewoon nog weer als nieuw. Daar wordt ik doodziek van want het aantal artikelen loopt zo op, en dat staat niet zo netjes. Hoe zorg ik ervoor dat ik artikelen kan 'wissen'?

Edit: hij kan dicht want op een of andere rare manier werkt het nu.

[quote:69e77dba35="JulianNeef"]Ik wil eigenlijk voorkomen dat in mijn bladwijzerbalk de safari RSS feeds een beetje uit de hand gaan lopen. Ik heb namelijk geen zin om ieder nieuw artikel te gaan lezen. Bovendien geeft ie al gelezen / al bekeken artikelen gewoon nog weer als nieuw. Daar wordt ik doodziek van want het aantal artikelen loopt zo op, en dat staat niet zo netjes. Hoe zorg ik ervoor dat ik artikelen kan 'wissen'?

Edit: hij kan dicht want op een of andere rare manier werkt het nu.[/quote:69e77dba35]

O, hoe heb je het uitgeschakeld? Ben ook al een tijdje op zoek naar de optie om het te stoppen cq. verwijderen.