Safari - "Safari kan de identiteit van de website postbank..

Bij het gebruik van Safari, krijg ik steeds wanneer ik inlog op het girotel gedeelte van de postbank site, een melding dat Safari de identiteit niet kan controleren.

Wanneer ik vervolgens “ga door” aan klik, blijft deze melding terug komen en ik kom verder niet op de site.

Weet iemand hier iets over :mrgreen:

dank je,

Juul

Ik weet er het fijne ook niet van, maar er is op dit software forum al flink van gedachten gewisseld over internetbankieren. (Zoek eens met trefwoord Postbank of bankieren.) Ik gebruik Safari niet meer als het om de Postbank gaat. Mozilla 1.4 met de MRJ pugin truc werkt prima. Het gebruik van een andere browser is wellicht de eenvoudigste en snelste oplossing.

Ik kan Netscape aanraden. 7.1 werkt voor girotel, maar niet voor internet bankieren (internetsparen etc) 7.01 werkt voor girotel én internet bankieren. Plugin niet nodig. Mark

Chimera werkt ook uitstekend!

Gr, Frank

Sorry, ik bedoel Camino :D

Frank

Camino werkt wel met Girotel, niet met internetbankieren. Veel mensen weten niet dat daar verschil tussen is, maar dat is toch echt zo. Het probleem van Safari met Girotel is dat codes niet worden onthouden. Dus je moet die elke keer allemaal opnieuw intikken. En met het versturen van opdrachten gaat het ook niet altijd goed. De melding over identiteit controleren heb ik nog nooit gehad.

Heeft dat niet te maken met een certificaat dat nodig is om de identiteit te controleren?