Safari startpagina vensterprobleem

Mijn vriendin heeft op haar MacBook ooit de radioplayer van NPO1 als startpagina van Safari ingesteld. Dat is een klein venster, een miniplayer. Later heeft ze een andere pagina als startpagina ingesteld. De startpagina blijft echter een klein venster, ter grootte van de NPO-radioplayer. Ik had verwacht dat als je handmatig het venster op maximaal zet, Safari afsluit en opnieuw start, het venster van de startpagina weer normaal zou zijn. Dat is echter niet het geval. Wat ze ook doet, het opstartvenster blijft een minivenster. Iemand een idee?

Optie 1: start Safari op met de Shift toets
Optie 2: start je Mac op in Safe Mode (ook Shift toets)
Optie 3: gooi ~/Library/Preferences/com.apple.Safari.plist in de prullenbak

Dank. De derde optie heb ik geprobeerd, maar ik kan de .plist bestanden in de thuismap niet vinden. Lijkt alsof deze in het huidige OS zijn afgeschermd. Het commando ‘weergeven verborgen bestanden’ wil niet lukken. In de terminal waag ik me liever niet.

Die plist bestanden staan ook niet in je thuismap

Finder
Ga (menubalk)
Alt toets indrukken dan zie je in de lijst “bibliotheek” verschijnen
Daar kun je plist bestanden weghalen.

En de andere 2 opties?

Dat laat ik je weten zodra mijn vriendin het heeft uitgeprobeerd. Ze is slechtziend en bedient alles met VoiceOver. Dat is een fantastische uitvinding, maar het gaat natuurlijk niet zo makkelijk als met de ogen. Dank voor het meedenken.