Safari & Tele bankieren

ik ben eindelijk van Internet Explorer af die gebruikte ik alleen nog om te rabo banken want dat kreeg ik niet voor elkaar op een andere brouser ik ben er blij mee

hoy,

met abnamro werkt het ook perfect en snel snel snel
duurt alleen even omdat je de codes in moet tikken.

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Bij mij werkt Fortisbanking niet goed, inloggen OK, overzichten OK, maar navigeren met de knoppen in (waarschijnlijk) linkerframe werken helemaal niet, dikke pech.

hopelijk gaat dit probleem eruit.

zijn er hier nog met Fortisbanking (België)??

helix

ik kan nu niet alleen mijn rabo bank tele bankieren draaien maar hij snapt ook de meeste pc gerichte douwnload sites voor mp3 bv ( wat niet mag want dat is ilegaal !!!) maar het kan allemaal wel

en het werkt onder rendezvous dus ik heb al mijn bookmarks zonder er iets voor te doen

en het werkt goed samen met de rest van de I APP`S

kijk das nou fijn :smiley: :smiley: :smiley:

iemand al postbank geprobeert?

en mijn inlogcode kwijt, dus kan alleen via netscape inloggen en werken… aangezien het daar staat opgeslagen…

Das gek.... ik kreeg gisteren Rabo niet aan de praat; had je echt geen problemen? Ik gebruikte IE ook alleen voor Rabo. het zou mooi zijn er nu geheel vanaf te zijn..... :lol:

Paul

paul das leuk dat je dat nou zegt ik had het gisteren ook geprobeerd maar toen dee ie het ook niet ik dacht dat het aan mijn adsl verbinding lag want mijn telefoon dee ook raar maar vandaag werkt alles prima

Die hoop had ik even...... probeerde net weer, maar na het invoeren van de code krijg ik een blanco pagina, noppes dus. Wat jammer nou!!!! Ik wil ook van die IE af; dat was de enige browser die fatsoenlijk werkte met de Rabo....

paul

ik heb er niet zoveel verstand van maar het is toch raar dat het bij mij wel werkt en bij jou niet zou het iets aan de instellingen zijn ?

mischien kunnen anderen je daar bij helpen want ik heb geen idee

Ja, ik heb de Postbank uiteraard gebrobeerd. (Welliswaar de Postbank Zakelijk) Maar geen succes. Ik kom er helemaal niet op met safari. Tenminste als ik wil inloggen binnen m'n rekening. DRAMA!!!

Warner

ik zit de vorige reactie te lezen en er schiet bij mij iets te binnen ik heb ook rabo bank zakelijk bankieren mischien werkt het daarom bij mij wel ? zijn er nog meer mensen waar rabobank tele bankieren ook bij werkt ?

Bij de RABO (niet zakelijk) werkt de "button" GA VERDER niet....... Ik weet dat er GA VERDER staat maar ik zie alleen het oranje veld. De 2 buttons ernaast zie ik wel goed......

Toch maar weer IE ?? :?

dat had ik in eerste instantie ook maar nu werkt het wel ik heb een keer op re load gedrukt en dat hielp bij mij

ik moet met Safari wel meer op re load drukken hij laad niet altijd de helle pagina in

Klopt, ik had dat oranje veldje ook en na reload was het weg. Maar helaas na 'Ga verder' krijg ik een wit frame. Zou het liggen aan 'zakelijk'? Ik heb een zakelijk 'account', maar ook anderen en log inmet 1 inlogcode. Er zit geen speciale link in van particulieren en zakelijke klanten.

Jammer dat ik er nog niet in kan… moet ergens aan liggen :frowning:

paul

Ik heb ook een zakelijk account dus dat mag het probleem niet zijn

Bij mij werkt de Rabobank internetbankier site gewoon goed op Safari. Ik heb zelfs betalingen kunnen verichten.

Ik heb een zakelijke Rabo rekening en maak gebruik van de versie met een digipas.

Groeten, Rutger

Zou dat het verschil zijn? Ik gebruik de random reader - wordt je naar een andere pagina verwezen....

Paul

ik heb geen idee wat ik heb of hoe het heet eigenlijk klijn zwart apperaatje ik hoef er niet mijn pas in te duwen of zo

dat is inderdaad een digi... geen random.....

Bij mij werkt de random reader met Rabo goed, alleen ik kan geen rekeningoverzicht krijgen, wel alle ander functies (voor zover ik kan zien)

HELP…