safari traag

beste wensen mensen!

En de volgende twee vragen: Op dit moment loop het ventster waar safari het adres van de website laat zien heel vaak heel traag dicht met blauw. m.a.w. de pagina’s laden heel langzaam. Toch heb ik een heel snelle internetverbinding (ong 600 planet.comfort). Kan dit liggen aan de dns nummers enzo? en ik heb ook wel eens andere dns nummers zien circuleren hier op de site…

bedankt alvast

Vreemd... ik heb dat vandaag ook... Het schiet bij het laden van de pagina's totaal niet op, als ik in de adresbalk nog een keer op enter druk laadt ie wel.

Leeg je cache eens, wis je geschiedenis, sluit Safari af en start em terug op. Dan nog altijd?

Ik heb het alleen met mijn eigen site (via Active24). Zo traag als dikke stront! :( Ook vreemd.

Dit had ik dus gisteravond, niet meer vooruit te branden. Alle trucs toegepast, maar niks hoor. Nu gaat het juist weer goed. Kan het zijn dat er ergens een storing is geweest?

Ik heb er ook last van. (ik dacht dat het aan mijn provider lag)

denk een landelijke storing, want na wat rond sms-en hadden er meerderen last van.

misschien iets met die schrikkelseconde ? :lol:

Hier met Camino ook, ik zie dat veel sites blijven hangen door Google Analytics. Kijk maar eens in de statusbalk. Gisteren kreeg ik bij Google zelf ook al een paar keer de melding dat de site niet te bereiken was. De lui krijgen misschien wel teveel invloed op het net.

Hetzelfde hier met DevonAgent en Opera...

Hopeloos…

huinkroese schreef:[quote:294d8bac53]Het schiet bij het laden van de pagina's totaal niet op, als ik in de adresbalk nog een keer op enter druk laadt ie wel.[/quote:294d8bac53] Ja, dat viel mij gisteravond ook op. Het merkwaardige is dus dat "nog een keer enteren in de adresbalk" wel direct resultaat geeft. Hoe kan dat?

Gisteravond was een ramp, en vandaag is het nog niet optimaal op het net. Google soms traag. Ook MacOSX is traag. Het lijkt wel of er steeds 'stukjes' doorkomen... raar, terwijl andere sites weer gewoon net als vanouds zijn. Is er niet ergens op het web een soort landelijke internet-traffic watcher cq forum?

Overigens, als google niet werkt merk je inderdaad hoe afhankelijk je daar van bent.

Wat google analytics is weet ik niet… zoeken we op.

Jah ik heb er ook last van, gister laadden sommige pagina's helemaal niet en nu gaan ze allemaal nog steeds wel redelijk langzaam.

'k heb ook nog een wind@@s-bak en die heeft nergens last van...

zelfs de ouwe win-98 pc van m’n zoon draait als een zonnetje…

maar al m’n mac’s zijn zo traag als dikke stront tegen een helling op :evil:

Bij mij hangen een nieuwe Windows machine en een PowerMac aan dezelfde router en met allebei was het gisteren huilen met de pet op. Een week of wat geleden was hier de snelheid van ADSL opgevoerd en ik dacht heel even dat het daarmee te maken had. Op de Mac gaat het nu in ieder geval beter.

Nagekomen bericht: NeoOffice (124 MB) in 6 minuten is toch netjes.

Hier verneukt Safari (ik denk in combinatie met Google) mijn hele machine. Continu rete traag (5 min voor google) en de hele machine loopt vast.

Ik heb Onyx al laten lopen en de prefs weggegooid, maar helaas…

Ook andere webpagina’s “willen” niet of nauwelijks. Met Firefox geen enkel probleem :?

Raar, zoveel reacties dat het niet goed werkt en ik heb nergens last van. Alles werkt prima. Ik had net alleen bij een zoekactie op google, dat wanneer ik op volgende klikte na een aantal keer dat al gedaan te hebben. Dat hij het toen niet deed en een forbidden melding gaf. Verder nergens last van.

Ik gebruik firefox, maar safari, camino en shiira doen het ook prima.

problemen blijven bij mij...

iemand een tip hoe op te lossen?

Bij mij is de "nomale" snelheid weer terug zowel met safari,firefox als Mozilla.

Misschien een of ander onaangekondigd onderhoud van het ADSL netwerk ?

zie hier:

http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=8&topic=1699&start=10

als het aan de provider mogelijk ligt, waarom heb ik met firefox dan geen problemen?