Safari v80 is gelekt!

[img:12ef55b105]http://www.sio.demon.nl/v80.tiff[/img:12ef55b105]

bij macrumours gelezen, ff googelen en over het russisch heen lezen en het pakketje uitpakken.
't is wel wat sneller geworden.

Zodra ik op m'n bookmarks click kan ik niet meer terug, foutje :cry: :evil:? Zit nu in internet explorer :evil:. Zit wel een nieuwe functie in je bookmarks......

stuk sneller 8)

misschien toch wel handig om het russisch even te lezen.

[quote:00bf530780]Safari v80 - only in Dp Ae the insider sources of predostavili at the disposal of site D******n.** the new beta version web- browser
Safari - v80. From the basic renovations - now the program wakes
apdeytit’sya directly in Applications (unimportantly there is it there
or not), and changed WebKit and Foundation tyuey budut it was placed
in System/Library/Frameworks. This apdeyt requires reloading after
installation and after its installation cease it worked the previous
versions Safari, established on your computer.[/quote:00bf530780]

Sherlock mag best nog wat vloeiender russisch leren :stuck_out_tongue:

ik wacht op de officiele release

[quote:de96b2bb75="MacAttack"]ik wacht op de officiele release[/quote:de96b2bb75]

Me 2! :stuck_out_tongue: In het begin hobbelde ik ook steeds mee met die “gelekte” releases, maar nu de tabjes ook in de officiële versie zitten heb ik niet meer zo’n haast. :smiley:

[size=24:da68b99ec7][b:da68b99ec7]Installeer dit niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b:da68b99ec7][/size:da68b99ec7]

Ik heb het geïnstalleerd, allereerst ziet het er heel aardig uit, ik opende mijn bookmarks en ik kwam er op geen enkele mogelijk manier meer uit (opnieuw opstarten, nieuw venster openen nieuwe tabs, alles, is fout). Toen heb ik alle troep van Safari verwijderd en de versie 74 op de Apple site gedownload. DEZE WERKT NIET MEER, nieuw venster openen etc.etdc, niets werkt hier meer van Safari :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:. Ik zit nu als root ingelogd en heb alles wat de term ‘safari’ bevat verwijderd. [b:da68b99ec7]Zonder succes[/b:da68b99ec7]. Ik zit nu voor eeuwig vast een ie, camino, onminweb, mozilla etc. :cry: :oops: :x :evil: :frowning:

Vandaar dat ik eerst het russish vertaald had voor ik aan de installatie begon, ik dacht eerst in die rare russiche letters te lezen dat het een versie van die russen was, maar dat bleek niet te zijn. Er staat wel dat het alle vorige versies doet stoppen, en dan is het een zoekwerk om alles terug te verwijderen indien het weer zo'n buggy release is.

web lees even het artikel dat ik op de voorpagina geplaatst heb, misschien helpt dit je met het verwijderen van de webkit en Foundation Frame works

:x Uhh, dus de oudere versies kan ik niet meer aan het werk krijgen? Dan kijk ik toch of ik die v80 dan toch maar nog eens goed aan de praat kan krijgen. De vorige keer verliep de installatie vloeiend, nu niet meer.

hoe kan je web kit en web foundation dan wissen? In systeem kan je toch niets wissen?

Vreselijk om zonder safari te zitten :cry:

Ik heb de bèta geïnstalleerd, en alles werkt vlotjes. En vooral: SUPERsnel!! :o :D

Hehe, heb hem weer aan het werk gekrege (op één ding na, als ik de bookmarks folder open kan ik hem op geen enkele manier meer sluiten, alleen door de voorkeuren te verwijderen.........). Met andere woorden, ik open de bookmarks folder gewoon niet meer :?. Het is inderdaad een heel stuk sneller.

Ik denk dat ik gevonden heb wat het probleem was: toen ik info koos en dan alle talen deselecteerde en dan terug aanvinkte vroeg safari: wil je de oudere talen vervangen door de nieuwe: heb ok geklikt en safarie werkte (zonder bookmarkvenster) :P

durf wel nog niet echt op de bookmarksknop drukken :o

[quote:9799c7bce8="ipanther"]Ik denk dat ik gevonden heb wat het probleem was: toen ik info koos en dan alle talen deselecteerde en dan terug aanvinkte vroeg safari: wil je de oudere talen vervangen door de nieuwe: heb ok geklikt en safarie werkte (zonder bookmarkvenster) :P

durf wel nog niet echt op de bookmarksknop drukken :o[/quote:9799c7bce8]

Druk maar hoor, na een herstart werkt v80 hier perfect!

Bij mij ging de installatie zonder problemen en na herstarten werkte alles perfect. Maar ik merk geen snelheid verschil. Firebird (camino on steroids) is op mijn mac nog steeds sneller dan safari naar mijn mening.

ik vind safari wel oke, maar ben helemaal hooked-up aan firebird.
ga pas switchen als safari bookmark keywoord gaat ondersteunen, wanneer scoll speed kan aanpassen enz. enz… :wink:

Voor wie van z'n (niet werkende) Safari v80 af wil: Overgenomen van MacFixit Warning: Circulating unauthorized Safari v80 release will not allow downgrade; Uninstall process

There is a purportedly leaked Safari beta making its rounds on underground file sharing networks and some Web sites. The new version comes complete with an installer, and apparently once you’ve installed it you can no longer use Safari v74 (the last authorized release) or earlier. This is consistent with previous Apple iApp releases, such as iTunes.
Problems arise when users find lost functionality or bugs with the unauthorized release, and are then unable to downgrade. One MacFixIt reader reports losing all of bookmarks while using this “update”, and not being able to use the official release (v74) afterwards.
Bottom line: Steer clear of this unauthorized “v80” copy until Apple makes an official release.

UPDATE: Uninstall process The following process should work for reverting to Safari v74 if you installed the unauthorized v80 release:

1. Login as the root user

2. Trash Safari and the WebKit.framework (use the Find function to locate it)

3. Copy the Foundation.framework (again, use the Find function) from another Mac.

4. Re-apply the Mac OS X 10.2.6 combo update.

5. Reboot, reset your preferences and reinstall Safari 74[b:46696dc65c][/b:46696dc65c]

Voor wie v80 niet zelf durft te proberen, maar wel nieuwsgierig is: [url=http://www.thinksecret.com/news/safari80.html]Think Secret heeft plaatjes (en tekst)[/url].

[quote:685c18ec03="Stof"]Voor wie v80 niet zelf durft te proberen, maar wel nieuwsgierig is: [url=http://www.thinksecret.com/news/safari80.html]Think Secret heeft plaatjes (en tekst)[/url].[/quote:685c18ec03]

Niet meer, want Apple heeft ThinkSecret bevolen het artikel van hun site te halen. Zoals wel vaker de laatste tijd!

[quote:14c3619615="lucasraggers"]Niet meer, want Apple heeft ThinkSecret bevolen het artikel van hun site te halen. Zoals wel vaker de laatste tijd![/quote:14c3619615]

Volgens mij is dat ook alleen maar een manier om mensen naar hun site te lokken. Zo van; laten we maar vaak daar kijken voordat het weer weg is. :stuck_out_tongue:

Ik ben niet zo gelukkig met Safari v80 in combinatie met dit forum, het lijkt wel of hij teveel uit de cache haalt, en dus niet de pagina ververst, als je terug komt. Daardoor blijven topics als ongelezen aangeduid.

Dan kom je toch niet op dit forum :wink: