beste allen,
ikzelf ben ook telkens aan het switchen tussen de browser, het begint knap irritant te worden…
netscape: 4.7 was zeer goed en compleet, maar 6 en 7 zijn traag en bij mij werkte de back button niet
ie: goede kwalitatieve browser, maar traag en geen tabs.
camino: deze browser heeft mijn voorkeur, maar weegt wel 30 mb. mooie simpele graphics maar functioneel kan ik ook geen rabobank bankieren gebruiken, als dat lukt ben ik over!
Tenslotte safari: wat een doorbraak, mooie snelle browser, zeer licht (8 mb!!) en een snelle opbouw. Geen tabs, die er wel is maar omdat ik hiermee wel kan rabobankieren heeft die mijn voorkeur en is mijn standaardbrowser geworden.
Zat werd ik van mijn bookmarks, want die zijn vervlogen door de oude chimera (ineens alles weg, zie forum…) en heb daarvoor skramkoob.com (bookmarks omgekeerd) ingeschakeld.
Voor mijn email…ben nu toch bezig maakte ik gebruik van Netscape/Mozilla… simpel en functioneel, maar toch heel traag. Met mail van apple had ik ruzie en jammergenoeg vervloekt. In de laatste MacFan zit een top email prog.
Gyazmail.com. Even “simpel” als prog mail van apple, maar deze werkt top!! Mooie effectieve filters en je kan je spam vanaf je server verwijderen etc etc.
Dit is mijn mening, reageer kan via pb.
mvg
eko
Ps. ik gebruik een Imac Dv SE 450 mhz en draai op Os X.2 geen upgrade dus!!