Safari vs Toledo / Blackboard (schoolgebruik)

Hey,

Ik neem aan dat er zich toch wel wat studenten onder jullie bevinden die voor hogeschool/universiteit/middelbaar gebruik moeten maken van het platform toledo/blackboard.

Bij het openen van blackboard doet safari echter altijd moeilijk en laad hij de pagina wel maar geef deze niet weer (in een tab bijvoorbeeld). De oplossing is natuurlijk gewoon gebruik maken van een andere browser zoals Firefox of Chrome. Nu ik ben een ordelijk ventje en ik zou graag alles in safari uitvoeren...

Bestaat er een oplossing voor dit probleem ?

Groeten

Heb ook hetzelfde probleem, op mijn school zeggen ze dat je er niets aan kan doen, dat je gewoon een anders browser moet gaan gebruiken.

"Waarschuwing:

Toledo werkt niet met Chrome en Safari (Mac en Windows).
Gelieve Firefox, Opera of Internet Explorer te gebruiken."

Thijs

Toledo op de KUL heeft altijd probleemloos gewerkt bij mij met Safari.

Bij mij werkt mijn toledo perfect op mijn mac. Nog nooit problemen gehad daarmee

Blackboard werkt bij mij prima in Safari.

Wij hadden het met Magister, heb gewoon alles weggegooid, Flip4mac en Perrian en toen werkt het wel.

Ook hier geen enkel probleem met Toledo @ KATHO departement HANTAL (associatie KULeuven)

[quote]
Wij hadden het met Magister, heb gewoon alles weggegooid, Flip4mac en Perrian en toen werkt het wel.
[/quote]

Bedoel je dat je flip4mac en perrian eraf had gegooid want ik heb die ook geïnstalleerd misschien daarmee ?

Op UHasselt werkt het toch niet bij mij, blackboard dan... vreemd :d !