Safari werkt niet...

Hallo,

Eén van de beste programma’s in Mac OS X is Safari. Deze browser gebruik ik ontzettend graag. Maar om de paar maanden heeft die z’n kuren. Dan crasht Safari elke minuut gedurende een paar dagen of zelfs weken. Meestal is het daarna weer over … :?

Een site waar Safari altijd op crasht, als die z’n kuren heeft, is www.tweakers.net

Iemand enig idee wat ik kan doen? Waarschijnlijk niet veel :frowning:

'k Zou graag verder surfen met Safari!!!

Af en toe gebruik ik ook Mozilla, Opera & IE maar 'k ben niet naar Mac overgestapt om deze browsers te gebruiken…

P.S. Dat Safari om de zoveel tijd crasht en dan blijft crashen gedurende dagen zal wel toeval zijn, een browser heeft toch geen maandstonden zeker? :stuck_out_tongue: (aan de vrouwen: neem dit niet persoonlijk op a.u.b. :innocent: )

aaaaah nog iemand...bij mij crasht safari ook recentelijk op tweakers.

de vorige keer lag de oorzaak bij een banner.

Bij mij crashed ie ook... Kan misschien aan een nieuwe reklame liggen die dan alles ontregelt. Als je voor tijdig op stop laden drukt kan je wel gewoon naar de pricewatch gaan of ga direct naar pricewatch. .....tweakers.net/pricewatch Is dus ff afwachten... Ik weet ook niet of er een postadress is om dit bij safari te melden. voor uitbreiding van de 'compatebility' van Safari.

Hetzelfde verhaal hier. Inderdaad veel safari crashes o.a. op tweakers. Ik dacht eerst dat het aan de 10.3.4 update lag, zo rond die tijd begon de ellende :cry:

Ligt het aan tweakers of safari? bij andere sites crashte hij ook de laatste weken…

Idem hier; zo nu en dan bij tweakers.net klapt safari er keihard uit.

Bij mij crashte tweakers niet in Safari; had wel 'Activeer JavaScript' uitgezet 8)

[quote:4a9b6fb6b1="dada1958"]Bij mij crashte tweakers niet in Safari; had wel 'Activeer JavaScript' uitgezet 8)[/quote:4a9b6fb6b1]

hmm…eerder heb ik nooit problemen ondervonden. Op zich doet tweakers het overigens wel, alleen af en toe een onvoorspelbare crash als je van tabblad wisselt tijdens het laden van een (lange) pagina.

Zouden die nerds :wink: van tweakers dit kunnen fixen voor de minderheid die :apple: safari gebruikt?

Inderdaad, hier gebeurt hetzelfde. De pagina laadt bijna volledig, gevolgd door een crash. :?

Net voor de lol eens geklikt met JavaScriptjes laden aan en nog steeds crasht Safari niet.

Ik heb er geen problemen mee. Misschien heeft men al een server-update uitgevoerd :roll:

Nu is Safari terug stabiel... Raar...

Kan terug Tweakers.net bezoeken zonder crash, de vraag is natuurlijk voor hoelang ik terug geluk heb :stuck_out_tongue:

Inderdaad vandaag nog geen problemen gehad met t.net

Voor de snelheid kan je overigens ook de tweakers PDA pagina’s raadplegen

Safari cache legen en voorkeuren wissen dat lost bijna altijd dit soort problemen op. :evil: :x

Hier ook een crash op tweakers.net.

Doet 't wel in Firefox.

Volgens mij crashed ie op de Microschoft banner rechts. zucht

Safari 1.2.2 (125.8) doet het prima hier met Tweakers.net.

(Maar ja ze hebben ook wel erg veel overbodige JavaScript troep.)

Crasht terug.

Ene keer gaat het, andere keer niet.

De laatste maanden had ik er nogtans geen problemen mee gehad, nu dus wel, zucht.

Ook hier blijft het nog hommelus.

Ik heb er geen problemen mee. Ik heb Safari 1.2.2 ( v125.8 )

'k Heb een mailtje gestuurd naar Tweakers hierover.

De ene heeft probemen, de andere niet…

[quote:33f626b07b="BaGr"]Ik heb er geen problemen mee. Ik heb Safari 1.2.2 ( v125.8 )[/quote:33f626b07b]

Vandaag wederom crashes met 1.2.2 [v125.8] de meest recente Safari bij mijn weten. Hopelijk gaan zowel :apple: als tweakers.net hier iets aan doen want beiden gaan niet vrijuit.