Safari: wisselen tussen bookmark folders zonder te klikken?

Wat ik in Safari minder vind is dat je steeds 2 keer moet klikken om te wisselen tussen bookmark mappen in de bladwijzerbalk. 1 Keer klikken om een open map te sluiten, en daarna weer klikken om een nieuwe te openen.

In Firefox bv. hoef je alleen 1 keer op een map te klikken. Als je daarna de cursor over de andere mappen beweegt dan openen die zich automatisch. Is dit ook in Safari mogelijk?

Nee, helaas niet mogelijk. Het is eigen aan Safari (en Camino).

Het kan wel als je in de voorkeuren van Safari voor 'tabs' kiest. Je kunt dan in een keer al je bookmarks uit een bookmarkmap als tab onder je bladwijzerbalk zichtbaar maken. Een keer op een tab klikken volstaat dan om te switchen.

Het is toch wel mogelijk, je zet mappen gewoon in je bladwijzerbalk. Klik een keer houd je muis ingedrukt en laat hem op je bookmark weer los.

[quote:5ed935742b="PietjePuk"]Nee, helaas niet mogelijk. Het is eigen aan Safari (en Camino).[/quote:5ed935742b]

Jammer, ik vind het een nadeeltje.

MacTS en mac-hans, bedankt maar ik bedoel iets anders (niet het openen van sites maar gewoon het openen van bookmark mappen zonder extra klikken).

:? Al te lui om te klikken tegenswoordig.....

[quote:c81b058957="Turbanus"]:? Al te lui om te klikken tegenswoordig.....[/quote:c81b058957]

Ik ben niet lui maar het zijn overbodige handelingen die het werken vertragen. Snap niet wat het nut daarvan is.