Safari

Ziet er strak uit, en I like snapback, leuk bij Google en dergelijke. Maar ik heb nog geen tabbed browsing ontdekt.. Anyone?

[quote:8a63643f36="araminta"]Ziet er strak uit, en I like snapback, leuk bij Google en dergelijke. Maar ik heb nog geen tabbed browsing ontdekt.. Anyone?[/quote:8a63643f36]

Precies wat ook mijn eerste gedachte was! :smiley: Het ziet er allemaal strak uit, echt helemaal Apple style, maar geen tabs.

Conclusie; niet voor mij, ik hou het wel bij Chimera, was namelijk net zo blij dat ik eindelijk 20 sites tegelijk kan openen zonder meteen een chaos op mijn scherm te hebben.

ik maak in safari nu mapjes in de balk en dat werkt net als tabs. te gek safari download nu quiktime filmpjes gelijk op buroblad die ik met explorer niet kon downloaden.

[quote:05125ed79b="pbgerard"]ik maak in safari nu mapjes in de balk en dat werkt net als tabs.[/quote:05125ed79b]

Verklaar u nader? :lol: Kun je dan ook binnen hetzelfde venster meerdere sites tegelijk open hebben?

nee iruben dat kan ik niet maar ach hij is zo snel.......... :lol:

dit is uit het help menu van safari en zo open je een web page in ander window

Hold down the Control key and click a link or bookmark. Then choose Open Link in New Window from the menu that appears.

Ja, maar dan krijg je dus de chaos met al die vensters. Met tabs krijg je de sites allemaal samen in één venster met tabjes boven elke site. Jij gebruikte zeker geen Chimera of Mozilla?

amaai amaai. Apple heeft maar weer eens de klus geklaard!

safari is EXTREEM snel, laad alle pagina’s perfect!!!

gewoon prachtige browser.
enigste wat ik mis is tabs !!!
en auto fill van paswoorden zoals in chimera (navigator)
misschien is dit wel een functie in de final versie

PRACHTIG werk apple!!

je kan de 'metal look' ook uitschakelen! grappig...

[img:915ce0c3ca]http://www.inbeeld.nl/temp/safari_no_metal.jpg[/img:915ce0c3ca]

euh, Hoe? :)

Control-click on Safari to bring up the "Show Package Contents" contextual menu.

Navigate into Safari -> Contents -> Resources -> English.lproj

Open Browser.nib; You will need the most recent MacOS X Developer Tools package to do this! (gratis d/l bij apple)

In the window marked ‘Broswer.nib,’ select ‘Window’ and hit Shift-Command-I to bring up the Inspector. The last item in the Inspector is a checkbox labeled “Textured Window.” Uncheck that, save, and quit.

Nu ik het verschil heb gezien vindt ik die Metal eigenlijk wel heel cool... misschien ook wel in combi met die super snelheid... :lol:

hmmm thx flipstra

Safari werkt op mijn machine prima, maar op die van mijn vriendin niet. Ze heeft een 2k imac 350Mhz. voldoende ram, voldoende hd-ruimte.

Na het opstarten stop ie meteen zonder dat je een venster te zien hebt gekregen en komt de (windows)mededelingen dat het programma een fout oid had gemaakt.

Wie?