Salling Clicker - Bestuur je mac met je Nokia 66xx via bluet

Beste mensen

Voor degenen die niet weten wat het programma kan:
iTunes bedienen, zien welk nummer er aan komt etc etc
Powerpoint bedienen
Nog veeeeeeel meer.

[mod:1940404ab3=“Apollo”]Het vragen naar of aanbieden van illegaal gebruik van software is niet toegestaan op macosx.nl.
Vandaar dat er een stukje uit dit bericht is verwijderd.[/mod:1940404ab3]
… , maar ik begrijp er niks van aangezien ik een beginnende gebruiker van Mac OSX ben…

Bij voorbaat dank voor de reacties

Neen geen hulp voor illegale dingen op dit forum. Je vraagt toch ook niet op een forum over woningen hoe je best inbreekt in een ander zijn huis?

Slotje?

Ik gebruik zelf Sailing Clicker. Volledige legale versie icm. SE P910i. Ik zou zeggen kopen gewoon dat programma. Het is het echt waard. Handig voor thuis Itunes bedienen maar ook voor presentaties op school.

Kom op zeg, als je zo enthousiast bent over het programma (en dat is helemaal terecht), dan betaal je toch gewoon die $19.95! Daar wordt je niet arm van, en als meer mensen dat doen dan kan Jonas Salling weer nieuwe coole programma's maken.

sorry hoor, maar kost zelf dit je teveel, 20 eurie? :?

ja oke jullie hebben gelijk kost idd niet de kop...

het is superhandy voor presentaties op school en relax voor de muziek thuis.

thnx

ik gebruik het al meer dan een jaar. werkt perfect. niet moeilijk doen en lappen voor dit tooltje zou ik zeggen, het is de moeite waard.

Is z'n geld meer dan waard en werkt prima. Ik gebruik het op 2 Macs zonder problemen. Bedien nu zelfs het licht in huis via de telefoon.

He, macpro, hoe doe je dat dan. Heb je een X10 setje en een mac als server of zo?

Vindt het een relaxede oplossing, stond eerder ook in de macfan

[quote:7b22cc3167="Dorkiban"]He, macpro, hoe doe je dat dan. Heb je een X10 setje en een mac als server of zo?[/quote:7b22cc3167] Jij mag nooit meer raden... :wink:

X10 Home Automation: Wil de laatste Mac het licht uitdoen?

iemand enig idee of er ook een dergelijk programma is voor windows ( jaja het is een mac forum, ik weet het maar zolang er geen geld is voor mac kan ik moeilijk anders.... ). ik heb al wat zitten surfen maar kan alleen wat gedateerde programma's vinden van palm etc . Ik heb nu een nokia 6230i en wil dus graag iTunes bedienen vanaf de luie stoel :wink:

nou moet ik wel zeggen dat jullie allemaal erg heftig reageren maar durf te wedden dat jullie allemaal wel illegale software op de computer hebben... ik snap dat je daar niet om moet vragen, maar nou reageert iedereen alsof hij de grootste misdaad van zn leven heeft begaan terwijl iedereen wel illegaal spul op de computer heeft... dus.. :innocent: