Samsung TFT 19 inch monitor - Goeie Keus ?

Hoi allemaal,

Mijn oude bakbeest, een 20 inch Apple CRT monitor heeft het begeven, en ik ben op zoek naar een flat TFT scherm dat ik zowel op mijn G4 als op mijn Dell PC kan aansluiten.

Mijn oog is gevallen op een Samsung 192T 19inch TFT scherm.
Nieuwprijs ongeveer 700 Euro.

Heeft iemand van jullie ervaringen met dit model en de G4 ?
Zijn er complicaties ?
Alternatieven ?

Groet,
Silverbullet

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. ik heb gekeken naar het kleinere broertje, de 172x voor bij mijn nieuwe G5.

[quote:26262e91d9="collo"]Daar ben ik ook wel benieuwd naar. ik heb gekeken naar het kleinere broertje, de 172x voor bij mijn nieuwe G5.[/quote:26262e91d9]

Deze heb ik ook net, bevalt uitstekend DVI op de PC en VGA op me iBook 8)

Ik denk erover een 19" LaCie LCD scherm te kopen. Past zo'n hood op en er is ook een zwenkarm voor te koop. Net nieuw op de markt, nog geen test van gezien; maar zijn grotere broertje 20" gooit hoge ogen, Prijs is interessant; heb 'm al gezien voor 599 ex btw.

Sorry dat ik het topic even overneem, maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van die 172x :)

Wat ik niet snap is dat sommige LCD schermen van Samsung duurder zijn dan die 172x terwijl deze juist een betere refreshrate en een mooier ontwerp heeft. ALS je iets negatiefs moest noemen over die monitor, wat zou dat dan zijn?

Heb naast een Apple 17'' Studio Display, een Samsung SyncMaster 172v. De 172v is een goed scherm en ziet er nog goed uit ook, is toch niet onbelangrijk als ie naast zo'n mooie G5 komt te staan :D. Dit gezegd zijnde: de Apple Studio Display is toch wel een klasse hoger, maar ie kost een pietsie meer. :P

Wedden dat apple op WWDC met nieuwe schermen komt die zo mooi zijn dat ik toch weer meer ga betalen daarvoor? :)

[quote:a13d26818c="collo"]Wedden dat apple op WWDC met nieuwe schermen komt die zo mooi zijn dat ik toch weer meer ga betalen daarvoor? :)[/quote:a13d26818c] Laten we het hopen, het zou mooi zijn. Huidige ontwerp is nou al een tijdje in omloop, dus ehh tijd voor een G5-look-a-like.

Ik wil geen reclame maken maar samsung=topkwaliteit kun je gerust voor gaan .