Samsung TFT probleem

Heej People!

Zojuist mijn 760 BF TFT binnen gekregen. Geweldig mooi scherm wat perfect past bij mijn iBook.
Nu heb ik alleen een probleem:

Als ik de helderheid wil instellen gaat dit niet via het beeldscherm zelf omdat hier geen knopjes op zitten. Nu levert Samsung wat programmaatjes mee om o.a. dit in te stellen.
MAAR je raad het al: Alleen windows software…

Heeft er iemand een idee om dit te kunnen instellen? (via de kalibratie stuit ik op hetzelfde probleem!)

Groeten Frank

Gebruik je hem met of zonder screenspanhack?

Dat kun je toch gewoon in je voorkeuren instellen, onder beeldscherm? Waarschijnlijk kun je daar het scherm kiezen, en er dan een beetje mee fiedelen :)

Mvg,
Joram

[quote:018e1161bd="Napsju"]Gebruik je hem met of zonder screenspanhack?[/quote:018e1161bd] YEP!!

[quote:018e1161bd=“Joram”]Dat kun je toch gewoon in je voorkeuren instellen, onder beeldscherm?
Waarschijnlijk kun je daar het scherm kiezen, en er dan een beetje
mee fiedelen[/quote:018e1161bd]

En waar kan ik dat beetje fiedelen dan uitvoeren??

Ik ben er een beetje achter gekomen hoe ik mijn instellingen van mijn monitor kan regelen. Ik heb een progje gedownload via Versiontracker: [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/9995]Gamma Control[/url] <-- Klikken! Hiermee kun je je beeldscherm d.m.v. je gamma instellingen zo regelen dat je beter beeld krijgt (door bijvoorbeeld alle kleuren een stukje minder fel te zetten!)

De software die Samsung levert (MagicTune) hier te downloaden… Die werkt niet onder OSX Tiger.

Groeten Frank