Sarari & Hotmail; geen juiste combinatie??

Beste mensen,

Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van X Jaquar. Erg leuk, zolang je het woord Hotmail tijdens het surfen met Safari niet in je mond neemt. De eerste keer, geen probleem. Inloggen en op automatisch inloggen zetten. De tweede keer, daar beginnen de problemen. Eerst krijg ik zwaar veel meldingen van ‘Voer uw wachtwoord opnieuw in’ klik je op verzenden krijg je weer die melding te zien. Dan moet je je dus eerst afmelden, dan opnieuw aanmelden en dan doet die het. Een mailtje verzenden, vergeet het maar. Ik moest een e-mailtje beantwoorden, ik begin te typen en op het einde klik ik op ‘Verzend’, vergeet het maar, er gebeurt hier niets, ik kan in tekstvelden en overal klikken waar ik wil, niets doet het meer in het andere tab wat ik nu geopent heb. Toch maar weer switchen naar Camino??

Jaap

Nou nou je mailt echt wel op grootmoeders wijze :lol:

Er is een plug in voor het programma mail. Zo kan je via mail, hotmail-mail ontvangen en versturen.

Ja, dat is idd een probleem mede daarom heb ik mn hotmailadres de deur uitgedaan. Maar ik moet zeggen, met v2 van Safari kom ik er doorheen

hm ja zal aan mij ligen maar ik gebruik hotmail af en toe maar nooit echt problemen gehad met de nieuwe safari.

:mrgreen:

Ik heb het zelfde probleem maar die bovenvermelde plugin is echt wel de oplossing! is gewoon een prachtig dingetje!