Saven van streaming media in Quicktime?

Hoi,

Ik probeer de Keynotes te saven ,omdat ik die graag wil bewaren.
Maar om een of andere reden is het enigste wat ik krijg een link naar
de online versie.

Weet iemand hoe ik de Keynotes local kan krijgen of probeer ik het onmogelijke?

Alvast bedankt voor de reacties!

ik heb ook al veel manier geprobeert om de keynote te bewaren, maar niets is tot nu toe gelukt.

edit: als je weet hoe je met .torrents om kunt gaan kan ik je een .torrent file geven waarmee je het kunt downloaden.

Dankje, heel graag.. Ik zoek wel uit hoe ik dat werkend krijg, zolang ik die keynote maar deze kant op krijg.. :P

Thnx again

je hebt een PB

Ik weet natuurlijk niet wat er in die PB staat, dus mis ik kennelijk iets.

In het algemeen plaatsen diegenen die filmpjes op een streaming server zetten die juist daar omdat ze niet willen dat wie dan ook met die filmpjes aan de haal gaan (en dat gebeurt als je ze niet probeert te beveiligen).
Het nut van downloaden is eigenlijk al afwezig als je bedenkt dat je een stream net zo vaak kunt bekijken als je maar wilt (providers met een datalimiet daargelaten, maar daar kun je iets aan doen).

Oplossing geboden in PM.

Bedankt voor de snelle reacties…

Liam: ik heb geprobeert de stream te bekijken, maar doordat hij zo ontzettend haperde zocht ik een andere manier om toch de keynote enigzins normaal te bekijken. Als jij lekker elke keer die stream opnieuw wilt downloaden, best. Maar ik heb hem liever op mn HD staan.

[quote:85bf72421d="YoYelloW"]Liam: ik heb geprobeert de stream te bekijken, maar doordat hij zo ontzettend haperde zocht ik een andere manier om toch de keynote enigzins normaal te bekijken. Als jij lekker elke keer die stream opnieuw wilt downloaden, best. Maar ik heb hem liever op mn HD staan.[/quote:85bf72421d]

me too 8)

Hoe hebben jullie het gedownloadt?

via een p2p netwerkje :)