Sceenshotje ? - hoe voeg ik

Hallo medemaccers,

Ik heb al een paar keer een screenshotje (dat noem je toch zo) in willen voegen hier in een berichtje, maar dat lukt me niet.
Ik maak d.m.v. SHift -appeltje 3 of 4 een shotje, deze staat dan op mijn bureaublad, maar dan krijg ik het niet in mijn berichtje, kan iemand mij helpen hoe ik dat wel gedaan kan krijgen?

Alvast bedankt, mijn appeltje

PS Er werd mij wel gevraagd, of ik straks mijn nieuwe Mac wilde laten zien hier, maar dan zou ik ook moeten weten, hoe ik dat doen moet.

zet em gewoon op je .mac site en dan een linkje in dit forum, je kan niet een plaatje zomaar in dit forum plaatsen.

Je moet inderdaad eerst het plaatje even naar een site uploaden (bijvoorbeeld die van je provider of .Mac) en dan kan moet je met het knopje "Image" de volledige URL naar het plaatje opgeven.

Adriaan

[quote:post_uid14="Zout"]zet em gewoon op je .mac site en dan een linkje in dit forum, je kan niet een plaatje zomaar in dit forum plaatsen.[/quote:post_uid14] dank je wel.

Dat is dan jammer, want met mijn homepage ruimte bij mijn provider heb ik (nog) niets gedaan, dus kan ik geen plaatjes tonen hier, maar evengoed bedankt voor je uitleg

mijn appeltje

[quote:post_uid14="Adriaan Mol"]Je moet inderdaad eerst het plaatje even naar een site uploaden (bijvoorbeeld die van je provider of .Mac) en dan kan moet je met het knopje "Image" de volledige URL naar het plaatje opgeven.

Adriaan[/quote:post_uid14]
Dank je wel Adriaan,

ZOals ik in het berichtje aan zout al hebt vermeldt, ik heb (nog) niets gedaan met mijn homepage ruimte van mijn provider, dus denk niet dat ik het dan kan gebruiken. Mac.com adres heb ik ook (nog ) niet, dus kan ik (nog) geen plaatjes jammer genoeg vertonen hier.

Maar wel bedankt voor je uitleg

mijn appeltje