schanier powerbook klemt

na veel zoekken op de fora nog steets geen andwoord gevonden. mijn alluminium pb "klemt" op zn schanier, als je hem open doet hoor je dat i klemt. zo heb ik ook een paar cd's verpest tijdens het branden. gewoon olie er op :? lijkt me sterk wie weet wat

M

Ga er mee terug naar je dealer. Hopelijk heb je nog garantie (Applecare?) want dit hoort niet en kan op een gegeven moment voor ├Ęchte problemen gaan zorgen. Ik ken iemand die iets vergelijkbaars had en dat is gewoon onder garantie gerepareerd (scharnier vervangen). Hij had ook last dat zijn PoBo niet helemaal netjes sloot.

volgs mij kun je via www.voorjegemac.nl ook een gereedschaps-setje kopen, waarmee je je scharnier iets losser of vaster kunt zetten. hoe heeft dat vastzittende scharnier trouwens het branden van een CD kunnen verpesten? :?

Je bakt een cd, je verdraaid je scherm en pok, een schok net genoeg om een cd (of dvd) te verpesten :cry:

M

Hallo allemaal, newbie here! Ik heb datzelfde probleem gehad met mijn PB. Ik heb idd bij www.voorjegemac.nl zo;n specifiek gereedschap setje gekocht en zodoende kon ik hem zelf afstellen zodat hij nu beter sluit..

Dat setje ziet er uit als twee schroeven draaiers en een beetje olie? :finderoud:

of zie ik dat verkeert?

M

Klopt ja, Ik heb de `Tiglide, ik moet wel zeggen dat je het wel voorzichtig moet doen anders krijg je je beeldscherm nie tmeer in vaste positie..