Scherm iBook vervangen??

Mijn iBook heeft een val van een berg overleefd maar het scherm heeft wel een beschadiging op gelopen. eeen vervelende zwatre vlek ontsiert het scherm nu. Weet iemand waar je 12'' schermen ter vervanging kunt kopen??

Om eerlijk te zijn: ik denk dat een nieuwe iBook een pak goedkoper gaat zijn hoor (vrees ik). Stap eens in een Apple Centre binnen of bel eens naar Apple, ik denk dat die je beter verder gaan kunnen helpen. In ieder geval veel succes

Verzekering?

Ik heb m'n scherm wel eens moeten vervangen omdat de backlight kapot was. Dat kostte me 500 euro plus 100 euro montagekosten. Ex BTW, ook nog eens.

Je kan beter je kapote ibook op ebay of marktplaats verkopen (voor de onderdelen) en een nieuwe kopen. Ik heb laatst mn 12" ibook scherm laten vervangen (garantie) en op de bon stond dat het scherm iets van 495 euro koste. (ex. reparatie dus).

ik heb op ebay een tweedehands LCD gekocht voor mijn ti-book en er zelf ingezet. Het werkt weer maar je houdt wel wat reparatie schade over (het LCD frame zit verlijmd...) Prijs was 175 euro incl shipping, toch flink goedkoper dan een reparatie laten uitvoeren.

[url=http://www.wegenermedia.com/]Hier[/url] kun je bijvoorbeeld schermen voor iBooks en PowerBooks krijgen.

Hartelijk dank voor de reacties. Op het moment kan ik er nog mee leven, maar mocht ik het scherm vervangen ga ik zeker voor de zelfreparatieoptie, via de winkel of ebay.

Hopelijk dat de reisverkering nog iets vergoedt.

>knip<

[quote:398b053ba1="mrmaarten"]Hopelijk dat de reisverkering nog iets vergoedt.[/quote:398b053ba1] Ik neem aan dat je hiermee niet de vakantieliefde bedoeld? :wink: