Scherm iMac flatpanel als hoofdscherm voor andere Mac

Is dit mogelijk?..... dus bijv. mijn snellere iBook als computer gebruiken en het scherm van de iMac Flatpanel (witte bol) voor weergave. 8)

nee. In een iMac zit geen Video IN dus kan je hem niet als scherm gebruiken.

maar kun je niet via een soort netwerk de andere computer als ondersteuning van je iMac gebruiken?

[quote:5e83708217="Goes"]maar kun je niet via een soort netwerk de andere computer als ondersteuning van je iMac gebruiken?[/quote:5e83708217] Remote desktop

ik stelde ongeveer dezelfde vraag en [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66765&highlight=]DIT[/url] is de link met antwoorden. Ben toen tot de conclusie gekomen dat het niet kan.

Wordt zéér regelmatig gevraagd op alle fora in de wereld. En het antwoord is overal hetzelfde. Dat kan niet!

Hmmzz jammer zeg...zou helemaal luxe geweest zijn.... de snelheidswinst van de nieuwere iBook en het presenteerblaadje van de slick iMac.... zou mooi mijn lompe (edoch fijne) 21" Sony kunnen vervangen.

Workarounds zijn uiteraard welkom

Wat is er mis met VNC viewer of Remote Desktop?

met Apple Remote desktop kan je via netwerk de scherm van je iMac als externe scherm gebruiken. Ik maak er soms gebruik van

het werkt, via een VNC server, maar daar is alles mee gezegd... een filmpie kijken is geen plezier: alles gaat vreselijk traag je kan wel je imac opofferen en aan de hardware gaan sleutelen, maar of dat zo verstandig is...