Scherm van mijn nieuwe iBook 12" flikkert!

Het spijt me als het al een keer eerder is gevraagd, maar ik zit met een serieus probleem. Het scherm van mijn iBook gaat soms heel raar doen, er komen allerlei strepen, kleuren, puntjes... het wordt helemaal vervormd. Als ik dan met de muis beweeg gaat het soms beter, maar soms ook niet en dan kan ik niet meer werken! Weet iemand raad?! :cry: Ik was zo blij met mijn nieuwe aankoop, en ik ben het nog steeds maar dit gooit wel roet in het eten!

Hij is kapot. Ga terug naar de winkel, je hebt nog garantie.

Zit niks anders op dan je garantie aan te spreken :?

Er zit op een mac ook een screensaver die er zo uit ziet :evil:

Nee, zonder gekheid teruggaan, binnen een week heb je een nieuwe.

Gaan ze m dan repareren of krijg ik dan een nieuwe? Anders moet ik mijn bestanden er eerst afhalen.

wel, over de bestanden zou ik me weinig zorgen maken, want ze zullen bij een nieuwe waarschijnlijk je HD overklonen.

Ik zou wel zeker zelf een backup maken voor zeker te zijn!!!

Apple maakt [b:0d5d11ebd9]geen[/b:0d5d11ebd9] backup van je bestanden! Dat moet je dus echt zelf doen, wil je geen data verliezen!

geen backup, maar bij mij hebben ze wel mijn HD gekloond bij de vervanging ervan

[quote:c8ff0926f4="jps"]wel, over de bestanden zou ik me weinig zorgen maken, want ze zullen bij een nieuwe waarschijnlijk je HD overklonen.[/quote:c8ff0926f4]

de bestanden zou ik me juist wél zorgen over maken, ze zijn niet aansprakelijk voor de gegevens dus als je pech hebt ben je alles kwijt.

[quote:c8ff0926f4]Ik zou wel zeker zelf een backup maken voor zeker te zijn!!![/quote:c8ff0926f4]

precies !

Nou flikkert, flikkert... homoot zeggen wij thuis.

Gewoon harde schijf (Lacie bv) kopen van bv 100 Gb. Altijd goed als backupschijf. Zit programma-tje bij om het te backuppen. Daarna naar de winkel er mee. Geen risco nemen dat je je gegevens kwijt ben natuurlijk!. Je kunt ook naar de winkel gaan, daar de schijf kopen en vragen of ze gelijk backup maken, waarna je 'm daar laat en je backupschijf mee neemt. Hoef je maar 1 x naar de winkel (en nog 1 x terug om hem op te halen).

Succes! :oops: :wink: