Schermafbeelding op msn past niet meer aan..?

Ik heb een PowerMac G4, en OS X 10.3.9

Ik gebruik sinds een aantal maanden MSN Messenger, tot nu toe echt geen problemen mee gehad.

Maar sinds enkele weken kan ik mijn schermafbeeldingen niet meer aanpassen, niet meer uploaden, en niet meer selecteren. Hij geeft echter wel geen foutmelding, de afbeelding verschijnt gewoon niet.

Nog mensen die dit probleem hebben gehad en hebben opgelost?

Alvast bedankt!

Misschien de voorkeuren van MSN even weggooien!

quote:9a599ed1e4=“TimVanBreedam” Hij geeft echter wel geen foutmelding (…)[/quote:9a599ed1e4]

geeft hij nou wel of niet een foutmelding?

Hij geeft echter wel GEEN foutmelding..

Niet dus… :slight_smile:

Kan ik alle voorkeuren gewoon ergens resetten of moet ik alles handmatig aanpassen?

Je sluit messenger en gaat naar ~/library/preferences . Zoek daar het bestand com.xxx.xxx.plist (ipv xxx staat er iets van "msn" of "messenger", kan niet missen). Dat bestand gooi je weg en je sluit messenger. Done.

[i:8e55b449f2][color=gray:8e55b449f2]In boomstructuren staat de accolade ("~") voor je thuismap.[/color:8e55b449f2][/i:8e55b449f2]

Ik zit in de map preferences, en zie een heleboel bestanden staan. Net die van msn vind ik niet terug..

EDIT: heb ze gevonden, en verwijderd. Maar nu is men font terug standaard geworden, schermafbeeldingen zijn hetzelfde…

EDIT 2: heb de oude schermafbeeldingen en dergelijke er af gekregen, nu kan ik totaal geen nieuwe er meer opzetten en die oude kan ik ook niet meer selecteren…

Download nu de nieuwe Microsoft Messenger voor Mac [url=http://www.microsoft.com/netherlands/mac/msnmessenger.aspx]Klik[/url]

Bij mij is het hetvolgende (laatste versie messenger ...): afbeeldingen van andere mensen komen er niet altijd door, terwijl in de windowsversie wél. dus ipv een afbeelding zie ik gewoon het standaard groene mannetje, ondanks dat de persoon aan de andere kant wel n afbeelding heeft. Nog mensen met dit probleem?

ik heb net hetzelfde probleem als u Pietroman.. is het ondertussen al opgelost? en hoe heb je dit dan gedaan? groeten

nope, nog steeds hetzelfde probleem ... het goede nieuws is dat de persoon bij wie het het geval was, een macbook heeft gekocht en ik de afbeelding nu wél zie :D . Vrees dat het te maken heeft met een verschil tss messenger voor mac en Live messenger (windows), wachten op een nieuwe versie dus!