Schermen plotseling "NEGATIEF"

Wie weet de oplossing? Zelf ben ik een actief Mac-gebruiker maar hier heb ik geen oplossing voor. Wat is er aan de hand? M'n dochters (11 en 12 jaar oud), hebben hun eigen G3 met het nieuwste besturing-systeem 10.2.6. M'n oudste dochter wilden een schermafdruk maken van d'r bureaublad en dacht dat ze hiervoor :apple: - shift - 7 of F7 moest indrukken, dit wist ze niet meer precies, hierdoor werden beide schermen (19 en 14 inch) negatief van kleur, dit kan ik echter niet meer verhelpen. Heb nogmaals haar combinatie gedaan met :apple: - shift - 7 of F7, Beeldscherm-configuratie veranderd (zowel resolutie als aantal kleuren) Herstart, uitgezet... kortom niets lijkt te helpen. :( . Wie heeft hier de oplossing voor?

Alvast bedankt Jim

Ga even naar Universele toegang in je Systeemvoorkeuren. Daar kan je je beeldscherm weer terug zetten.

FF schrikken he? :stuck_out_tongue:

control+alt+appeltje+*

daarmee zet je zwart-wit aan en uit.

Jan

He die's cool!

Ik ken een paar collega’s van me die morgen gaan schrikken :wink:

erik

alt+appetje+ +of - is ook leuk,en shift gele knopje boven in venster ook indrukwekkend.......

Fantastisch om zo snel, zo veel reacties te krijgen :D :D Inderdaad de schermen zijn weer zoals "vanouds", m'n dochters en ikzelf ook zijn jullie zeer dankbaar.

Groeten Jim, Angela en Denise

[quote:23f1887de7="Applemoes"]alt+appetje+ +of - is ook leuk,en shift gele knopje boven in venster ook indrukwekkend.......[/quote:23f1887de7]

voor dat alt+appletje+ +of - moet je eerst alt+appeltje+* doen om het aan te zetten…