Schermprobleem mac G5 20"

Onderaan scherm heb ik een schaduwstreep, die donkere schaduw loopt niet recht. en is alleen zichtbaar bij een effen bureaublad, en het dock verborgen.

het toestel valt nog onder garantie en ga het binnenbrengen,
maar mijn vraag is, zijn er nog mensen met dit probleem,
ik post dra een foto, link.

Je moet ff goed kijken onderaan het scherm, het loopt van links naar rechts, Het is een foto maar toch zie je het.

[img:58060ff9d8]http://users.pandora.be/porsche996/DSC04351.JPG[/img:58060ff9d8]

Ja, ik zie het, lijkt me iets met het backlight.

Op mijn 23" is er ook iets met het backlight, maar enkel merkbaar bij zwarte achtergrond, dan spreken ze van backlight leakage.

had ik ook, is een bekend probleem, ik heb al twee keer een nieuw scherm in mijn imac gehad, valt onder garantie!

dit hoort echt niet dus gewoon terugbrengen!

trouwens naast twwee keer een nieuw beeldscherm heb ik ook een nieuw midplane (op het moederbord) en een nieuwe hd gekregen, en nog loopt het niet feiloos.

(is inmiddels eeen hele nieuwe machine dus)

Ben ik dus ook van plan, apple maakt geen problemen hoor, ze gaan het repareren onder garantie , kreeg reeds een email. maar is ben dus niet de enige met zo een probleempje.

fargo, jij kreeg een email? Werd niet alles via de telefoon geregeld, of is dit gewoon een bevestingsmail die je kreeg? Je bestelling was via de apple store zeker...?

Mag ik vragen wie je contactpersoon is? (mag je anders pb-en hoor)

Zou zelf ook m’n displayprobleem opgelost zien hebben (geen zin om nog eens te ruilen, geld terug of compensatie…)

thx!

Hallo Klaus , er is een pm onderweg. grtn fargo 8)

EUH raar maar die streepvlekken zoals ik hierboven reeds toonde zijn nu opnieuw verdwenen.... en de mac is nog niet binnen geweest voor reparatie.

Wat Nu ??
Is nu weer ok…?

correctie, mac staat nu opnieuw 40 min aan en komt warmer,
lichte streep opnieuw stillekes zichtbaar.
Heeft met warmte te maken denk ik

Vandaag mijn licht gaan opsteken bij online graphics te Marke (Kortrijk) mijn mac komt niet van die store, toch heel vriendelijk ontvangen geweest, ze stellen voor om de mac binnen te brengen binnen de garantieperiode, ze bekijken dan het probleem, stel dat mac beslist dat dit een aanvaardbare afwijking is dan blijft het bij die streep... die valt alleen op bij groene achtergrond en mijn dock op verdwijnen. Dan kan ik nog de keus maken om eventueel mijn garantie te verlengen mocht dit de voorbode zijn van nog meer problemen, uiteraard is dit moeilijk uit te maken. Anderzijds vervangen ze het nodige.

Ik ben benieuwd.

Ben gisteren mijn mac terug gaan ophalen bij onlinegrafics Kortrijk Marke, die is 14 dagen binnen geweest voor het probleem aan te pakken, ze hebben die doorgestuurd naar apple zelf, het probleem is opgelost, vervangen van LCD paneel, Nu is mijn beeld perfect,

dank aan onlinegrafics.