Als ik met de finder een schijf brand, dan doorloopt'ie na het branden nog eens een controle-status. Is er een manier om dit uit te schakelen? Lijkt mij nogal domme tijdverspilling :x
Alvast bedankt
Frederik
Als ik met de finder een schijf brand, dan doorloopt'ie na het branden nog eens een controle-status. Is er een manier om dit uit te schakelen? Lijkt mij nogal domme tijdverspilling :x
Alvast bedankt
Frederik
Nee, hoor heb gister nog een cd weggedonderd die tijdens de controle een fout opleverde. Ff gekeken en inderdaad slechte sector die niet te lezen was.
Maar je kan het negeren maar dan weet je nooit zeker dat de schijf goed was op het moment dat je hem uit de machine haalde…
Dus als je tijd hebt rustig laten ‘controleren’
[quote:bc0e050ca1="Meneer Guggenheimer"]Nee, hoor heb gister nog een cd weggedonderd die tijdens de controle een fout opleverde. Ff gekeken en inderdaad slechte sector die niet te lezen was.
Maar je kan het negeren maar dan weet je nooit zeker dat de schijf goed was op het moment dat je hem uit de machine haalde…
Dus als je tijd hebt rustig laten ‘controleren’[/quote:bc0e050ca1]
Dus als ik de cd er gewoon uithaal tijdens de controle kan ik de cd gewoon gebruiken? (als hij anders ook geen fout zou aantreffen…)
Ik moet hier een paar cd-rw’s schrijven en die controle duurt telkens ongeveer 10 min of zo… en dat vind ik nu wel een beetje tijdverspilling. Als’ie niet zou werken schrijf ik hem wel gewoon opnieuw…
Pib
Je kunt gewoon op "sla over" of zoiets drukken tijdens de controle.