schijf herstellen

hallo, tijdens het partitioneren met bootcamp kreeg ik een melding dat het niet ging.

Ik heb dan eens met het schijfhulpprogramma mijn volume gecontroleerd waar stond dat ik mijn schijf moest herstellen.

Hoe moet ik zoiets doen?

[url=http://www.macmiep.nl/14xproblemen.html]Om je HD goed te kunnen testen, zul je van cd/dvd op moeten starten. Je hebt hiervoor de installatiecd/dvd van Mac OS X nodig. Plaats de cd/dvd en herstart de Mac. Start op van cd door de 'c-toets' ingedrukt te houden. Ga daarna niet de installatieprocedure in, maar kies onder het menu 'Installer' => 'Open Schijfhulpprogramma'.?Selecteer de probleemschijf en klik nu onder 'Schijf-EHBO' op 'Controleer volume' en daarna - indien nodig - 'Herstel volume':[/url]

Of klik bij schijfhulpprogramma HELP :roll:

ik heb ff heel mijn mac opnieuw geinstalleerd, alles eraf gedaan en terug geinstalleerd.

Dan was al die brol er is af.

Maar nog een vraag, is het mogenlijk om BV 3 partities te maken?

Dus 1 met mac, 1 met windows en dan nog 1 met alle muziek / bestanden die je op beide nodig hebt?

Want nu moet je al je muziek 2 keer hebben om ook op windows te gebruiken

Sorry dat ik het zeg, maar je hebt deze week alleen al 5 of 6 topics gestart, ALLEMAAL voor vragen die binnen 5 minuten met de zoekfunctie waren te beantwoorden...

Mag ik je verzoeken om wel een beetje de tijd te nemen om zelf eerst naar de oplossing te zoeken ? Een beetje zelfredzaamheid is niet verkeerd…

:wink: