Schijfcontrole op iPod resultaat

bij het controleren an de iPod met Schijfhulpprogramma, kreeg ik de melding dat deze hersteld moest worden. Na het herstellen kreeg ik deze fout te zien die gerepareerd was: [quote:ecaf56e14c][color=red:ecaf56e14c]Kleine aanpassingen vereist in volumeheader[/color:ecaf56e14c]e[/quote:ecaf56e14c] wat betekent deze fout dan eigenlijk?

Controleer jij de ipodschijf met hulpprogramma's? Apart. Zou ik niet te snel doen. Denk dat het iets met de instellingen van je geluidsvolume te maken heeft. :?

[quote:e1c4047afc="Uxmal"]Controleer jij de ipodschijf met hulpprogramma's? Apart. Zou ik niet te snel doen. Denk dat het iets met de instellingen van je geluidsvolume te maken heeft. :?[/quote:e1c4047afc] Aangezien de schijf gecontroleerd is met Schijfhulpprogramma lijkt mij dat het eerder gaat over de partitie header, en niet over het volume van het geluid. Probeer anders eens de interne schijfcontrole in je iPod. Kijken wat die voor bericht geeft. Even googlen hoe je in jouw iPod bij deze tool komt.

[quote:0a410b0ba5="Uxmal"]Controleer jij de ipodschijf met hulpprogramma's? [/quote:0a410b0ba5] niet met derde partij hulpprogramma's, maar juist met het Schijf-hulpprogramma dat bij OSX zelf zit in de Hulpprogramma map. Dus geen aparte download of aanschaf van buiten OSX.

@ Tai-Z:
thnx, dat zal ik ook es proberen googled

nou, ik heb gegoogled naar hoe ik in mijn ipod naar de schijfcontrole kom, maar ik kom op niks uit. weet iemand van jullie dan misschien hoe ik in mijn 4G iPod naar de schijfcontrole kom?

[quote:d3714c9165="soulcreeper"]nou, ik heb gegoogled naar hoe ik in mijn ipod naar de schijfcontrole kom, maar ik kom op niks uit. weet iemand van jullie dan misschien hoe ik in mijn 4G iPod naar de schijfcontrole kom?[/quote:d3714c9165]

Als ik het me goed herinner moet je je iPod eerst resetten door MENU en OK een paar seconden tegelijk in te drukken, en daarna |<< en OK tegelijk ingedrukt houden.