Hallo allemaal! ik heb nog niet zo lang een Imac G5 (de laatste versie met Mac 0S 10.4.3)- ik wilde een cd branden maar de Mac herkent de schijf niet (hij komt niet op de desktop)(maar wordt ook niet automatisch verwijderd) en het schijfhulpprogramma start vervolgens op.
Eerder kon ik probleemloos cd’s branden… en voor zover ik weet is er tussendoor niets raars voorgevallen op mijn computer… weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Is mijn brander soms kapot? (dat hoop ik niet, ik ben geloof ik al drie dagen over de garantietermijn van 90 dagen heen!)
In het schijfhulpprogramma zie ik links drie dingen staan; 152,7 GB Maxor 6L160M0 (dat is mijn harde schijf), daaronder staat Macintosh HD, en weer daaronder MATSHITADVD-R UJ 846 (de brander) en ik heb echt geen flauw idee wat ik hier mee aan moet!!
Ik dacht eerst dat het aan de cd r’s lag, ik heb al nieuwe gekocht van een ander merk maar die hebben hetzelfde probleem.
Ik zou het geweldig vinden als hier iemand op zou willen reageren, alvast hartelijk dank! AnnX