schijfhulpprogramma

ik wil men graag hardeschiijf wissen maar als ik dan naar 'schijfhulpprogramma' ga en dan naar 'wissen' dan kan ik niks selecteren, en datzelfde heb ik bij 'partitioneren'. de gegevens staat ook niet gelockt... kan iemand mij helpen?

dank

opstartschijf en dan schijfhulp programma's en dan kun je waarschijnlijk wel je hd selecteren

Je kan volgens mij enkel een andere schijf wissen als je je eigen schijf wist ishij bezig met wissen en dan is ineens het wisprogramma weg. Met een andere computer comp1 in Target mode er aanhangen en zo via de andere de schijf legen. :?

Stel je voor dat je jezelf opeet je kan toch onmogelijk jezelf helemaal opeten want op een bepaalt moment ben je je handen aan het opeten en dan kan je neit meer verder :stuck_out_tongue:

Moet je doen vanaf je opstartschijf. Dan kun je de HD selecteren en commando geven om te wissen. Vergeet niet om belangrijke bestanden goed te back-uppen.

Opstarten van je [u:3f31361014]installatie-cd[/u:3f31361014] en daaruit schijfhulpprogramma kiezen. Dit is wat volgens mij bijna iedereen hierboven bedoelt.