Schijfkopie gegevens beschadigd.

Omdat ik last had van schijfkopie gegevens beschadigd heb ik alles opnieuw geïnstalleerd maa ik krijg Lion 1.7.3 naar 1.7.4 krijg ik nog niet eens geüpdatet. Ik heb mijn harde schijf getest en geen fouten. Ligt het aan de internetverbinding van Ziggo of moet ik toch nog eens terug voor weer een nieuwe hardeschijf bij de genius bar. In mei ben ik namelijk naar Apple gegaan en een nieuwe hardeschijf gekregen hierna kon ik de trail van final cut ook niet installeren.

Het helpt wel als je wat meer informatie geeft. Bij die Lion update, krijg je dan een foutmelding bij het downloaden of bij het installeren? Zo ja, welke foutmelding? En welke foutmelding krijg je bij die Final Cut trial?

Het ligt niet erg voor de hand dat het je internetverbinding is. En als je sommige software wel kunt installeren en andere niet is je harde schijf ook geen voor de hand liggende verdachte.

Als het bestand volledig gedownload is en als het aan het controleren is geeft hij een foutmelding. Ik sla dan de controle over en dan loopt het installatie programma vast.

Het is een ziggo probleem een huisgenoot heeft hetzelfde probleem met itunes. Als het download geeft hij dat bericht door van schijfkopiegegevens beschadigd. Ik heb net wat dingetjes veranderd op de router namelijk het op channel 12 gezet en ik heb de update van snow leopard kunnen doen voor Mt Lion te kunnen installeren. Nu is hij aan het downloaden. (Heb clean install gedaan vanaf de DVD)

het is nu gelukt MTL is geïnstalleerd.