schone installatie, iLife '04

ik ben m'n iBook G3 800mHz, 640 Mb opnieuw van OSX 10.3.2 aan het installeren (schone installatie). Nu zag ik dat ie ook software van iPhoto, iTunes en iMovie van de installatie cd aan het installeren was. Nu heb ik ook ILife '04 als aparte software met iDvd en Garageband. M'n iBook kan cd's branden, maar geen dvd's. Die leest ie dus alleen.

Moet ik nou na de schone installatie eerst de drie programma’s (iPhoto, iTunes en iMovie) verwijderen en dan de aparte cd laten installeren of schrijft ie de betreffende programma’s over?

mvg Frank

Als het goed is schrijft ie dat gewoon over, ik zou het in ieder geval eerst gewoon proberen zonder iMovie etc. te verwijderen. En vergeet niet meteen naar 10.3.9 te updaten! :apple:

ja, maar ik heb al een internet verbinding met m'n iMac G4, maar deze is voor m'n dochter. Kan ik na installatie, m'n ethernetkabel van m'n G4 in de iBook G3 doen om dan die software te updaten?

trouwens, bedankt voor je antwoord

Ja zeker, je kan gewoon de ethernet kabel erin doen, zodat jou laptop ook verbonden is. Je kan dan hem even laten updaten en als hij dan klaar is de kabel er weer uit halen.

moet ik dan dezelfde instellingen gebruiken als die de iMac G4 heeft? Nee toch. M'n Imac g4 heeft een ethernet verbinding. Dat heeft de iBook G3 toch niet? Er zit ook nog geen airport kaart in.

Als het goed is zoekt hij ze automatisch moet je hem wel ff op automatisch zetten...

hmm, maar m'n iMac G4 staat op lokatie: adsl en op toon: netwerkstatus.

de iBook G3 geeft bij automatisch en bij toon: netwerkstatus en geeft dan interne modem is niet geconfigureerd.
Moet dat dan niet?

iedereen nog bedankt voor de hulp en tips. Alles is gelukt en alles is via automatisch zoeken naar internetverbinding ge-update.

frank