Schoonmaak Macbook (zwart)

Beste Blackbook gebruikers,

Ik begin wat vinger vlekken op zowel scherm als behuizing van mijn zwarte macbook te krijgen, heeft er al iemand ervaringen met schoonmaken? Welke middeltje wel en niet te gebruiken zijn, ik had gisteren avond de glasex al bijna in de hand, dacht dat ik het hier eerst even zou vragen

Ik heb gewoon bij de mediamarkt een bus met schoonmaakdoekjes gehaald voor computerbehuizingen.

Ik gebruik gewoon een busje brillenglas-spray. Werkt perfect. Gewoon uitwrijven met een fiber-doekje voor brillen ...

(zowel scherm als case)

Er zijn doekjes bij de Halfords te koop, speciaal voor autoruiten. Die zijn een heel klein beetje vochtig en doen het erg goed. Zit in een speciale dispenser, waarbij je telkens één doekje tegelijk uit de bus trekt. Glassex werkt wel, maar maakt niet echt schoon, daarnaast is het veel te nat. Ik durf het nooi zo goed hiermee schoon te maken.

http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=410029

Een beetje oude topics uit de sloot halen, maar omdat er een nieuw topic geopend was wou ik toch even reageren.

Ik zag een paar keer glassex voorbij komen, maar volgens mij is dit enorm bijtend voor je scherm. Niet gebruiken dus. Ook nooit horizontaal of verticaal vegen maar in cirkels !

Glassex is op zich niet bijtend voor je scherm... Wel laat het een klein vettig laagje achter dat juist weer meer stof aantrekt. Het kan geen kwaad, maar er zijn wel betere opties....