Schoonmaken iSub

Weet iemand hoe ik die iSub kan schoonmaken. Mijn zoontje heeft er wat cornflakes ingegooid, maar ook de stof van een jaar zit erin. Ben er al mee bezig geweest, maar je krijgt met geen mogelijkheid dat ding uitelkaar.

[url]http://www.macledge.com/Reviews99/speakers/iSub/iSub.chtml[/url]

[quote:c92c351a0f]One final thought about the iSub’s design: there is a vent in the top, allowing dust to settle inside. While that might not affect the sound of the iSub (unless something got dropped down inside and started to vibrate when the iSub was in use), owners of the iSub might want to keep it clean and dust-free on the outside, [b:c92c351a0f]since there’s no way to open it up to clean it.[/b:c92c351a0f][/quote:c92c351a0f]

:confused:

Er zitten toch vier grote schroeven in.

Rubberdoppies eraf, schroevies losdraaien en ontmantelen maar.

Alles wat in elkaar zit kan ook uit elkaar, zoek idd eerst eens naar schroeven of van die clipjes om de boel los te halen.

[quote:f132ab7514="KarelWillem"]Er zitten toch vier grote schroeven in.

Rubberdoppies eraf, schroevies losdraaien en ontmantelen maar.[/quote:f132ab7514]

JA dat klopt maar daar maak je alleen de binnenkant mee los. Met geen mogelijkheid de buitenkand. Ik denk dat de ‘tuit’ vastgeluimd zit, maar zou toch niet logisch zijn.

Het zou kunnen dat het gedeeltelijk met een klik-mechanisme aan elkaar vast zit. Pas daarbij op dat je niks forceert... een barst zou zonde zijn...

[quote:b79df02027="Freerk"][quote:b79df02027="KarelWillem"]Er zitten toch vier grote schroeven in.

Rubberdoppies eraf, schroevies losdraaien en ontmantelen maar.[/quote:b79df02027]

JA dat klopt maar daar maak je alleen de binnenkant mee los. Met geen mogelijkheid de buitenkand. Ik denk dat de ‘tuit’ vastgeluimd zit, maar zou toch niet logisch zijn.[/quote:b79df02027]

kan je dan de speaker er niet uithalen?

Wellicht ten overvloedde:
in elk geval [color=red:b79df02027]NOOIT [/color:b79df02027]de stofzuiger op de basreflexpoort zetten. anders krijgt het begrip lange-slag-woofer hier een heel andere en vervelende betekenis!

Ik heb van alles geprobeerd, maar het wil niet. Het enige wat kan is de 'tuit' eraf halen. Maar hoe plak je dat weer vast en hoe kom ik aan nieuwe rubbers. Er is volgens mij niet nagedacht, of wel, gewoon een nieuwe iSub kopen :x

ja idd, ik zou ook niet weten hoe je zo'n ding stofvrij kunt houden :? aangezien je een subwoofer meestal onder je bureau o.i.d. zet..