Schroefje Macbook Pro

Ik kwam er zojuist achter dat ik een schroefje mis in de bottom case van mijn Macbook.

Kan ik hiermee teruggaan naar waar ik hem heb gekocht (APR) en daar een nieuwe in laten draaien? Ik kan mij namelijk best voorstellen dat ze die op voorraad hebben liggen en dat het een kleine moeite is om eentje erin te draaien.

Ik denk dat jij daarmee wel kan teruggaan ja.

Ja hoor, dat lijkt me de logische stap. Zeker als je nog garantie hebt. Overigens kan ik me niet voorstellen dat ze daarvoor (veel) in rekening brengen.

Ik zou zeggen ga er even langs als het dicht bij is heb je nog aankoop bewijzen?

Ik vraag me dan alleen wel af wat voor argument je dan gaat gebruiken om te verklaren waarom dat schroefje er niet meer in zit...:slant:

Ik denk dat je het meeste kans krijgt bij een Apple Service Provider. De meeste Apple Premium Resellers zullen deze schroefjes helaas niet standaard hebben liggen, ben ik bang.

Inderdaad, ga bij een ASP (Apple Service Provider) langs, en laat er eentje indraaien. Bon of niet, garantie of niet, ik denk (mag toch hopen) dat ze niet zo moeilijk zullen doen.
ASP's zijn onder meer: LJS (Den Haag), Machouse (Woerden) en iCentre (Uitgeest).

[ff mieren**ken]

Het is AASP, dat staat voor Apple Authorized Service Provider, ook wel geschreven als ? Authorized Service Provider.
:wink:

[/ff mieren**ken]

[quote=Vinhelper url=http://www.onemorething.nl/community/topic/schroefje-macbook-pro#post-2082303 time=1288034530][/ff mieren**ken][/quote]
In dat geval: je mist een sterretje...

Neenee, sinds kort is de wet veranderd, dus je mag het woord met de 3 sterretjes niet meer gebruiken. Ik hou het dus in de enkelvoud.:wink:

Maar verder mag het weer ontopic, excuses voor de onderbreking.:wink:

Hij is er gewoon uitgevallen. Ik heb er niks mee gerommeld..

Aankoopbewijzen en garantie heb ik nog! Overmorgen maar eens langsgaan..

Jullie horen het nog! :)

Mooi dat je de bonnen etc nog heb. Veel succes.

@Vin"helper"
WTF? Waar [b]heb[/b] je het over?

"Mierenneuken, ook wel muggenziften, chicaneren, haarkloven, kommaneuken, of spijkers op laag water zoeken (Van Dale) is het vitten op kleine foutjes en het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten."

Volgens mij moet je zelf ook ff langs een VASP voor een schroefje (of twee)...

:lol:

Rustig maar...ik snap goed dat mensen je aanraden ''in therapie te gaan''. Wow, wat een reactie, en grapje moet kunnen toch?:cry:

Weet je wat het is? Je laat her en der posts achter die niet helpen. Als iemand ergens een probleem heeft is een reactie als :"Geen idee hoe je het wel voor elkaar krijgt" een totaal zinloze. In dit draadje twijfel je over de argumentatie over het schroefje en kom je daarna met een post die ook rammelt. Het is de Koffietent niet...

Weet [b]jij[/b] wat het is? (met jou)

Het is vast een beter plan de Mac maar een paar dagen uit te zetten, en zelf even in de wind te gaan staan om af te koelen.

Je reageert echt behoorlijk overdreven, de afgelopen dagen. Zo ken ik je niet.

Dat met die printer wist ik inderdaad ook niet. Maar het is ook weer vervelend dat er helemaal niemand reageert in een topic (zou je zelf ook niet leuk vinden, zeg nou eerlijk) dus ik heb gemeld dat dat een vervelend probleem is, waar in de meeste gevallen geen oplossing direct voorhanden is. Later reageerden er nog andere mensen met andere oplossingen. Alleen maar goed toch?

Tsja, en ik geef toe, in dit topic is het geen slimme actie geweest. Nogmaals excuses. (ook aan TS):smile:

Ik zal er in de toekomst op letten, maar kijk ook eens naar je eigen houding.:sarcastic:

[laatste offtopic opmerking] Ik loop hier al vanaf het begin mee, niet onder deze naam maar een ouder account. Ben hier mod geweest dus believe joe me, heb alles al voorbij zien komen. Van hele interessante discussies tot aan de grootste onzin. Hell, ik was een van de eerste mods van de Lounge!

Dat geeft allemaal niks, kan jij ook niet weten maar wacht nou eens met reageren totdat je weet of je een nuttige bijdrage kan leveren. Ik geef toe dat doe ik ook niet nu maar kan genoeg voorbeelden geven/zoeken van wel. Maakt ook niet uit, misschien komt jouw tijd ook nog wel.

Ik weet overigens wel op welke "discussie" je doelt en nee, elke kans die ik vind zal ik blijven aangrijpen om software piraterij op deze manier aan de kaak te blijven stellen. [/laatste offtopic opmerking]

[quote=Treces url=http://www.onemorething.nl/community/topic/schroefje-macbook-pro#post-2082320 time=1288037137]Hij is er gewoon uitgevallen. Ik heb er niks mee gerommeld..

Aankoopbewijzen en garantie heb ik nog! Overmorgen maar eens langsgaan..

Jullie horen het nog! :)[/quote]

In dit geval begin ik mij wel af te vragen of het schroefdraad niet kapot is, want een schroef valt er niet zomaar uit.

Zit er soms een schroefje bij je los?:grin:

Bij de applewinkel op het Leidseplein in Amsterdam kan je een keurig nieuw setje krijgen voor de schroefjes aan de binnenkant.

Gewoon even vriendelijk vragen. Wel handig om van te voren een afspraak te boeken en even te informeren of er schroefjes zijn, ze zijn niet altijd op voorraad.

Succes!

Datum gezien?

R-Flow op 25 oktober 2010
Vinhelper - op 25 oktober 2010[/ff mieren**ken]

In dat geval: je mist een sterretje...

Haha fantastisch