Schroeven om HD's vast te zetten

Wie kent het probleem niet ? Nieuwe HD gekocht of een HD bij een klant moeten inbouwen en weer geen schroeven om de hardddisk vast te schroeven. Ik ben al redelijk vaak allerlei compushops afgeschuimd om weer een voorrradje bij elkaar te bedelen. Dat moet stoppen !!!!! Ik wil een grote, hele grote zak van die schroeven hebben, zodat ik met een grijns op mijn gelaat tot het bittere einde der tijden harddisks kan vastschroeven . . . . Als dit mijn enige Sinterklaas kado wordt dit jaar ben ik een gelukkig mens ? Wie o wie heeft de gouden tip, het liefst natuurlijk een schroevendealer in Amsterdam, maar als het moet zal ik de 4kante wielen van de NS trotseren om mijn hartewens in vervulling te doen gaan . Bespaar me de vernedering van het bedelen bij de lokale PC-boeren . . . .

Zeg die schroefjes kun je gewoon kopen bij een goede ijzerwaren winkel of een groothandel dus niet Gamma etc. :( Heb ze zelf al een keer gekocht bij ijzerwaren winkel Kroon, weet niet of die ook bij jou in de buurt zitten anders kun je zowat ook wel vinden op het internet, hoef je ook niet meer te bedelen bij die WC Boeren 8)

Dank je Picard, ik zal Kroon morgen eens gaan bezoeken . . . . Free at last, thank God we is free at last . . . . .

Trouwens je kan ook nog kijken bij http://www.wurth.nl/wurth.htm :wink: