Schroeven Ventilator Mac Mini Versleten

Hoi,

Ik heb een tijdje geleden een Mac Mini uit 2010 ontvangen. Ik heb ook een SSD gekocht en de nodige Torx schroevendraaiers om de mac mini uit elkaar te halen. Vandaag had ik eindelijk tijd om de SSD te installeren, maar 2 van de 4 schroeven van de ventilator die ik los moet maken zijn versleten en kunnen er niet meer uit. Nu zit ik hier met een dure SSD. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Dremel erop en groeven maken zodat je met een flathead ze eruit kan halen ?

4 schroeven? Bij de 2010 Mac-mini zit de fan vast met 2 torx schroeven!

Zie ook: [url=http://www.ifixit.com/Guide/Installing+Mac+Mini+Mid+2010+Fan/3108/1]Installing Mac Mini Mid 2010 Fan[/url]

Dremel? En waar blijft dan al dat ijzer?
Hele Grote Vuurbal!

Overdrijven is ook een kunst. De omgeving een beetje afplakken met dubbelzijdige tape zodat het ijzervijlsel daarop blijft zitten of een stofzuiger erbovenop houden.

Zekers, dat is een hele kunst. Maar kapot is ook echt kapot.

De schroeven zijn wel heel klein, dus ik denk niet dat het een goed idee is om daar groeven in te maken. Ik zou het alleen erger kunnen maken. Ik zal het met een tang proberen los te krijgen of een grotere torx schroevendraaier. Ik heb nu een week examens dus dat zal pas volgende week moeten gebeuren.

Ok, veilige oplossing dan. 2 componentenlijm, klein beetje mengen en aanbrengen op de versleten schroeven. Daar bitje op vastzetten en uurtje laten uitharden (of hoe lang aangegeven staat op de verpakking van de lijm) en daarna losmaken.

Moest je toevallig in Terneuzen of omgeving zijn, dan mag je ook altijd even langsspringen, dan kijk ik wel even voor je.

En ik maar denken dat Maccers van die stoere jongens zijn die gewoon een nieuw apparaat kopen als er een krasje op zit :)

Dus ik moet de schroef aan de schroevendraaier vast plakken als ik het goed begrepen heb.
Ik zal pas komend weekend hiervoor de tijd hebben.

Alvast bedankt voor het idee.