screen saver werkt niet meer na update

Hallo allemaal,

Sinds de update 10.8.2 werkt mijn screensaver niet meer,
Of ik hem nu instel op 1 min of 5 min het werkt gewoon niet,

Ik heb tevens ook ML al op nieuwe geïnstalleerd meer het werkt gewoon weg niet,

Heeft iemand een idee wat het kan zijn,

Specificaties zijn:
- Snelle Intel Quad Core i5 processor met een kloksnelheid van 2,5 GHz en 6 Mb L3 cache
- 21,5 inch (ca. 54 cm) groot TFT beeldscherm met glanzende toplaag en led-achtergrondverlichting
- Full HD resolutie van 1920 x 1080 beeldpunten
- 12 Gb DDR3 werkgeheugen dat tot 8 Mb is uit te breiden
- Harde schijf van 500 Gb (7200 rpm) met voldoende opslagcapaciteit, bijvoorbeeld voor 20.000 MP3 nummers + 27.000 foto's en daarnaast nog zo'n 100 uur video in DVD kwaliteit
- De grafische weergave is prima dankzij de AMD Radeon HD 6750M grafische kaart met 512 Mb GDDR5 videogeheugen

Over welke screensaver heb je het?

Allemaal, zelfs de standaard van Apple, Er is geen een screensaver die bij springt,

Opnieuw installeren omdat een schermbeveiliging het niet doet is wel tamelijk rigoureus! Had je al de schijfbevoegdheden hersteld? Doe dit eens en maak ook een nieuw, test-account aan en kijk of de schermbeveiliging het daar wel doet.

Meestal is er een ander programma dat nog niet helemaal 10.8.2-proof is dat loopt te zieken.

Eén troost: je bent niet de enige https://discussions.apple.com/thread/4330523?start=0&tstart=0 al staat daar nog geen antwoord...

ik moest hem sowieso op nieuwe installeren, Want na de update werkte echt helemaal niks meer, Ik kon uitzending gemist niet meer bekijken, rtl gemist niet meer, En dat werkt nu wel weer,

Maar bedankt, Ik zal die link in de gaten houden, Wellicht dat daar een antwoordt komt op mijn probleem

Door onverklaarbare reden is mijn screensaver zojuist na 3 dagen non stop aanstaan zonder Screensaver plots gaan werken,

Het lijkt dus opgelost te zijn, Zonder dat ik iets gedaan heb, Snap af en toe niks van die update's

ik heb 10.8.1 weer terug geplaatst, Had nog een time machine backup, Op een of andere manier werkte de screensaver af en toe wel voor 1 a 2 uurtjes, En daarna hield hij er weer mee op,

dus dit topic mag gesloten worden, Mijn probleem is nu echt opgelost,