Screensaver albumcovers

Tijdens de laatste keynote was er op een gegeven moment een beeld te zien dat lijkt op het volgende:

-Compleet scherm vol met albumcovers (stuk of vijf rijen van acht kolommen)
-Een voor een keerden die plaatjes om waarbij er een volgende albumcover verscheen
Zo werd elke 20 of 30 seconden het hele scherm gevuld met nieuwe albumcovers.

Wie weet welk programma dit is? Ik zou hem graag bij wijze van screensaver gaan gebruiken!

Heb dat idd gezien... Ik denk dat dat standaard bij tiger zal worden meegeleverd. Ik hoop dat je hetzelfde ook kan doen met de foto's die in iphoto staan...

Het is dus nog wachten op tiger vrees ik…

Ik heb even gezocht maar ken hem niet vinden. Ik heb deze screensaver gehad, waarbij het programma de covers uit itunes pikt en deze samen met het aantal ingestelde cover als screensaver gebruikt. Ik weet niet of deze draaide maar dat zal wel anders is het geen screensaver. Maar ik weet de naam of de link niet meer, dus mensen....

Dat is een standaard screensaver van Tiger inderdaad.

Zit het nu inderdaad in Tiger?

Ja. Screensaver: iTunes Artwork.

Antwoord:

Onder systeemvoorkeuren kun je bij bureaublad en schermbeveiliging kiezen uit verschillende screensavers. Eén daarvan is iTunes albumart.
Onder opties kun je aangeven hoeveel rijen albums je op je scherm wilt weergeven en hoe vaak de albums vernieuwd moeten worden.

2 rijen, 2 koloms
3 - 4
4 - 5
5 - 6
6 - 8
7 - 9
8 - 10

De vernieuwingsfrequentie is traploos in te stellen op 0 tot 5 seconden

Gek ik heb hem niet op mijn 400 mHz iMacje raarrr... kan ik het niet ergens downloaden?