Screenshots van Toast 7

ThinkSecret heeft screenshots van Toast 7 (release waarschijnlijk in september) met veel interessante nieuwe features: http://www.thinksecret.com/archives/toast7/index.html

Hier het artikel: http://www.thinksecret.com/news/0508toast.html

Wow... daar zit ik wel op te wachten!!!

Vette shit allemaal. Kan ik eidenlijk mijn CDi speler weer uit de kast halen en volledig tot zijn recht laten komen! :P

Mooi! Dat ziet er veelbelovend uit!

jammer dat er geen support is voor ondertiteling bij dvix naar dvd....

hopelijk komt dat er nog. Verder ziet het er goed uit!

dit is nog ene beta... ik hoop dat ze dat nog effe toevoegen... :P

Ziet er goed uit qua features. Vond alleen het vorige icoontje mooier :D

Wooow... erg goed! De grote vraag us nu alleen nog: wat gaat dit kosten! :lol:

Nu weet ik waarom men mij de Apple Store Toast 6 en Popcorn aanbiedt in promo voor 99 EUR. :wink:

Ik heb intussen de aanbieding gekregen om Toast 7 met $30 korting te kopen als geregistreerd gebruiker van Toast 6. Moet wel binnen twee weken reageren. Niemand anders die aanbieding gekregen?

Nope. Heb ook nog geen toast.

Wat kost de nieuwe versie overigens?

[quote:44f272cd05="Gijs"]Ik heb intussen de aanbieding gekregen om Toast 7 met $30 korting te kopen als geregistreerd gebruiker van Toast 6. Moet wel binnen twee weken reageren. Niemand anders die aanbieding gekregen?[/quote:44f272cd05]

http://docs.sonic.com/081705_toast7/wave1.html

Thanks. Wel interessant voor die prijs! :)

pech als je een G3 hebt :

System Requirements :
* PowerPC G4 processor or faster
* Mac OS X v10.3.9 or later
* 300 MB of free disk space to install
* Up to 15 GB of temporary free disk space during usage
* QuickTime 7 or later
* CD or DVD burner and recordable media

Wel lullig ja, voor de G3 bezitters. Denk overigens dat Toast 6 ook voldoende mogelijkheden heeft, niet?

Wellicht doen bepaalde onderdelen het niet op een G3. DVD authoring via IDVD is namelijk ook zwaar op mijn Imac G4 800Mhz. Voor IDVD heb je ook minimaal nodig :

733MHz G4 or faster required for iDVD

Afwachten dus…

Ik kreeg ook zo'n fijne aanbieding met 30 dollar korting .......

Echter als je de betaling in orde gemaakt heb en je de bestandjes gedownload heb, kom je er achter dat die aanbieding alleen geldig is in de USA :frowning:
Daar repte die email niet over. Ook tijdens het bestellen wordt je daar niet op gewezen.

Ik voel me dus gena…

Heb er maar eens een emailtje aan gewaagd, kijken wat de reactie is.

Ik vind de Menu Styles die ik in de Screenshots gezien heb goedkoop. Deze van iDVD zijn stukken beter.

[quote:cd01e5a2fe="iemekkie"]Ik kreeg ook zo'n fijne aanbieding met 30 dollar korting ....... Echter als je de betaling in orde gemaakt heb en je de bestandjes gedownload heb, kom je er achter dat die aanbieding alleen geldig is in de USA :( Ik voel me dus gena...... [/quote:cd01e5a2fe]

Ik zat ook al te zoeken, gewoon via roxio.nl of roxio.com maar er is inderdaad helemaal nix te vinden, maar geen nood… ik denk dat alstie er officieel is, je vast wel alsnog een dikke kortings actie hebt als je de update wilt hebben…

Heb 'm al via duistere kanalen,alleen nog geen serial. Even geduld nog... Wel groot programma 113Mb!

Inmiddels werkend mbv een patch(nieuwsgroepen:a.b.mac.osx.apps)
Handig dat je nu direkt vanuit iphoto en itunes-bibliotheken kunt werken en voor liefhebbers de divx-conversie.
Dit blijft een programma dat op iedere mac standaard zou moeten zitten.