Scrolling Text in FCP schokt

Als ik de standaard scrolling text gebruik in FCP 4.5 dan krijg ik geen vloeiend resultaat, het schokt om de zoveel frames. Ik heb gekeken of ik iets in kan stellen zodat hij in fields gaat renderen, maar daar kan ik niets van vinden. In de AV preferences staat alles wel op fields voor het hele project. Er zijn ook geen dropped frames. Iemand enig idee?

Welk systeem gebruik je?? RAM, processor enz....

Misschien een te zwak sysyteem??

Wilde gok hoor…

Koen

Standaard Powerbook 1,25 Mhz 512MB Ram, wel externe HD Maxtor 7200TPM. Moet gewoon werken, alle andere videofiles speelt hij wel goed af.

Dat doet me denken aan een ver verleden, toen we nog EditDV van Radius gebruikten, een wereldprogramma overigens (± 1998). De oplossing was toen om te zorgen dat de tekst een heel aantal lijnen per beeld verschoof. Ik weet nog dat het een hele rekenpartij was om zover te komen. Eindpositie min beginpositie gedeeld door het aantal frames? Zoiets dus, maar de moeite van het proberen waard lijkt me.

Da's wel een hoop werk elke keer. Ik gebruikte eerst After Effects van Adobe voor dit soort dingen en dat werkte prima, ik heb alleen geen zin om nu weer een nieuwe versie aan te schaffen voor OS X om alleen een aftiteling te maken.

Als het werkt in OS 9 zou het mij de restart voorlopig wel waard zijn, totdat er een oplossing of bugfix is?

http://discussions.info.apple.com/webx?14@197.HT4Pa16AlbQ.2@.68911f34/0

Misschien dat daar wat bij zit?

Heb je het bekeken op een extern scherm? Bij schokt het in mijn canvas, maar op TV is het perfect