SD kaart corrupt en wordt 2 seconde gezien en weer weg.

Hoi allemaal,

Ook ik moet er aan geloven een beschadigde SD kaart, mijn camera geeft aan dat hij beschadigt is en mijn macbook(s) lezen alleen in Schijfhulpprogramma, en dan maar voor 2 seconde.

Ik heb al gezocht wat ik moet doen, overal staat formatteren, de enige mogelijk wijze voor mij is via mijn camera, maar zelfs die doet vreemd en lukt het niet te formatteren. Zoals gezegd ziet schijfhulpprogramma hem voor een fractie en nog voordat ik op wissen kan klikken is ie alweer weg?

Ik heb geen idee wat er aan de hand is, fotolader leest de foto's erop nog wel maar weigert ze te kopieren. Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Alvast hartstikke bedankt!

Een nieuwe kopen. En die proberen.

Hou de kaart eens in het kaartslotje geduwd.
Ik heb hetzelfde probleem en het ligt niet aan het kaartje maar aan het kaartslot van de macbook...

Ja een nieuwe kopen is het probleem niet ik heb SD kaarten genoeg, wat me dwars zit is dat de sd kaart tot op zeker niveau nog te lezen is en ik dus hoop dat ik hem nog kan recoveren.

Ik gebruik een macbook pro uit 2007 en heb dus geen kaartslot, ik gebruik een sd reader via usb van Sandisk.

Tot dusver nog steeds geen oplossing gevonden..