SD kaartje van 1Gb wordt niet meer herkend, help

Hallo,

ik heb een raar probleem: mijn SD kaartje van 1Gb werd eerst wel en nu niet meer herkend door mijn Macs, terwijl hij onder Windows en Palm prima te lezen is.

Lang verhaal:
ik wou de inhoud van mijn 128Mb SD-kaartje bij de inhoud van mijn 1Gb SD-kaartje zetten en dan het 1GB kaartje in de Palm gebruiken. Dus heb ik m.b.v. een Belkin USB lezer aan m’n Powerbook de inhoud van de 128Mb kaart naar schijf gekopieerd, kaartjes gewisseld en de spullen naar de 1Gb kaart gekopieerd. Werkte prima. 1Gb kaartje in de Palm en ik constateer dat ik iets vergeten ben. 1Gb kaartje weer in de kaartlezer, eindeloos flikkeren en niks. In de log staat iets van unable to mount /dev/disk2s1. Kaartje in de kaartlezer aan de MacMini: zelfde flikkeren en in de log unable to repair /dev/disk2s1.
128Mb kaartje in de kaartlezer op de MacMini doet het prima, 1Gb kaartje in de kaartlezer van de Windows PC doet het ook prima, 128Mb kaartje in de USB lezer aan de windows PC doet het ook goed.
Oh ja, ik het elke keer keurig een eject gedaan.

Wie weet wat ik moet doen zonder het kaartje leeg te maken en opnieuw te formatteren?

Alvast bedankt.

Zooi van de kaart trekken met de PC, formatteren(FAT32) en weer terugzetten vanaf de PC dan weer proberen op je Mac ;)

[url=http://www.subrosasoft.com/OSXSoftware/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=3]offuh.....[/url]